Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #15: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 5 januari 2014.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
Slimpie Roel schreef:Politieman: 'We doen steen papier schaar. Als ik win ga je mee de cel in, als jij wint laat ik je gaan'
Mavless schreef:Zeg, kon je niet een betere outfit kiezen?
Ja sorry hoor, ik kan er ook niks aan doen dat al mn boevenpakken in de was zitten omdat de politie vlekken maakt tijdens het vechten!
>TotallyGeeked< schreef:Agent: Jij hebt de bank beroofd!
Dief: Nee jij heb de bank beroofd!
Rechter: Laten we steen papier schaar doen!
Dief: Gewonnen!
Agent: We zijn nog niet begonnen :huh
Dief: haha doei sukkels!
lopter12 schreef:Ja dit is een overval!!! Kijk maar uit voor mijn wreking ball!!!
Politieman:Kleed je niet uit!!! Kleed je niet uit!!! :scared
Baloutje schreef:zie je wel? het is nu bijna kerst en iedereen doet vriendelijk tegen elkaar! :)
sims-mike schreef:Wie 3x steen papier schaar wint mag het volgend uur agentje spelen.
charissa134 schreef:damn hoe moeilijk kan het zijn om die dove duidelijk te maken dat hij gearresteerd is?..
Merlijntje schreef:'Weet je wat, wie het eerst zijn eigen pols breekt wint en hoeft niet meer naar het verkleedfeestje.'
Bubble schreef:Steen, papier, schaar om wie de nieuwe stereo krijgt!
Froos schreef:De misdaad is georganiseerd. Nu de politie nog.
Lestis schreef:Dief: 'Dit is inderdaad een veel leuker spel dan monopoly. Daarbij kwam ik ook al elke keer in de gevangenis.'
VictorSimmie schreef:Politie agent: Zo, dus jij denkt zomaar in het huis van Obama in te breken?
Inbreker: Uhm.. Noujaa.. Nee..
Politie agent: Nou, zo te zien wel met je gevangenis pakje? Zo te zien ben je net ontsnapt?
Inbreker: Ooh.. Uhh.. Nee.. Dit pakje heb ik van mijn Oma gekregen..
Politie agent: Haha, denk je echt dat ik dat moet geloven? Jij gaat lekker de cel in!
Inbreker: YES! Aah, eindelijk ergens waar ik gratis kan overnachten en waar ik gratis eten krijg!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten