Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

110 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Babbeltopic voor in de late uurtjes!

^^Awhh nog suc6 ;)
^ Klinkt heel lui maar ik lig al de hele dag in bed xd

Mijn sims is alweer gecrasht -.- dus weer opnieuw spelen yay.. Maar dit x heb ik op een moment opgeslagen dus niet alles is verloren !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Babbeltopic voor in de late uurtjes!

^Serieus xD

Het laatste dat ik me herinner van vanochtend is dat ik een post afmaakte en me toen begon te vervelen en besloten de post later te posten en gewoon verder simsen maar toen viel ik in slaap.. en ik weet niet of ik die post nog moet sturen of niet, want mijn laptop is dichtgeklapt dus alles staat nog aan :3
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Babbeltopic voor in de late uurtjes!

Ray schreef:Vrijdag weer een Marathon! Ben benieuwd wie ermee gaan doen. :D!
"Ik!" zei de gek. Alleen ga ik denk ik dan niet streamen of ik laat de opdrachten even voor wat ze zijn. Ik verlies het overzicht en dat werkt op mijn eigen irritatie grens dus... Moesten we maar niet doen. Het moet tenslotte wel leuk blijven. Maar ik heb er wel zin in :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Babbeltopic voor in de late uurtjes!

Rita schreef:^Serieus xD

Het laatste dat ik me herinner van vanochtend is dat ik een post afmaakte en me toen begon te vervelen en besloten de post later te posten en gewoon verder simsen maar toen viel ik in slaap.. en ik weet niet of ik die post nog moet sturen of niet, want mijn laptop is dichtgeklapt dus alles staat nog aan :3
Gewoon doen joh. Ik ken het probleem maar al te goed ;)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Babbeltopic voor in de late uurtjes!

Froos schreef:SimGandr gefeliciteerd :swing En alle anderen ook een dikke duim omhoog voor het lange volhouden. Was erg leuk om mee te volgen :D
Froos, mag ik even stellen dat jij een enorm leuke banner onder je teksten hebt staan? Ik vind die echt cool :) En dank je voor de pluim :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten