Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

61 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Marathon uitdagingen (uitdaging 4)

Ik heb iets in mijn oortje te horen gekregen dat hier de uitdagingen geplaatst moeten worden. Jullie mogen een eigen inlever topic openen.
Dit is vrij nieuw voor iedereen en ik moet er ook even aanwennen. :) Hopelijk vinden jullie het leuk!

Uitdaging 1 (verlopen)Spot een bekende Sim in het wild!
De Sims 3 staat in verbinding met een scala aan bekende Sims. Deze bekende Sims zijn eerder bekend uit de vorige delen de Sims 1 en 2.
Het is aan jullie de taak om één van hen te spotten. Wellicht kom je de jonge Cora vrijvogel tegen? Of misschien toch één van de geld zwemmers de heethartjes genaamd?

Je hebt een uur de tijd om de opdracht te produceren. Succes!


Uitdaging 2
Pimp de woonkamer!

Jouw Sim heeft een ton uitgegeven aan het nieuwe huis. Het huis dat jouw Sim heeft gekocht bevat uiteraard een woonkamer, maar die is helemaal uitgeleefd door de Tokkie familie.
Aan jullie de taak om de woonkamer opnieuw aan te kleden en te versieren!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Marathon uitdagingen.

Uitdaging 3!

Strandleven.

De zon die komt langzaam op en de Simweerman is aan het zeuren over een hittegolf.
Wat wil jouw Sim vandaag gaan doen? Misschien een prachtige strandwandeling in het warme zand? Of misschien surfen over de prachtige golven?

Bedenk gewoon iets leuks en origineels.
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Marathon uitdagingen.

Laat je Sims iets studeren.

Jouw Sim loopt een beetje vast en wilt iets nuttigs in het leven bestuderen. Misschien is het handig om de Sim in te schrijven voor een studie? Heb je daar geen Simdollars voor, bezoek dan de openbare bibiliotheek en lees iets nuttigs.

Laat de mooiste ideën zien! (De winnaar van deze uitdaging, wint ook een studeerkamer set)
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Marathon uitdagingen.

Nodig een Forumlid uit.

Probeer een Sim na te maken en geef deze Sim een naam van een forumlid.
Laat maar eens zien wat jij gaat doen met jouw familie en de forumlid die uitgenodigd is.
De leukste wint een prijs uit de store!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Marathon uitdagingen.

?? Ehm ik weet niet hoe de forumleden eruit zien.... Moet je gewoon een simmetje maken en die een naam van iemand van het forum geven?


Ohh ok :P

Edit 2: Gelukt op de valreep :P

Laatst gewijzigd door SimGandr op vr 27 dec 2013, 17:40, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten