Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

96 berichten • Pagina 5 van 5

Cerdiwen
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 02 sep 2012, 11:19

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

lijkt me leuk om mee te doen maar met een zoontje van 13 weken is dit voor mij onmogelijk helaas maar ga wel gezellig mee lezen
en voor alle die mee doen heel veel succes en plezier
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Jammer dat ik niet op 3 januari mee kan doen, mijn laptop is 1 dag na de marathon van de 27e opgestuurd omdat het beeldscherm een beetje kapot was en vind het niet echt fijn om op een andere laptop sims te spelen want ben dan niet gewend aan de spullen die je wel of niet hebt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Hmpf, ik baal hier echt van.. Het spijt het spijt me echt heel erg, maar ik kan ook niet meedoen op 3 januari, echt heel erg sorry. Mijn oma die ligt in het ziekenhuis want ze heeft een TIA gehad, en ik kan gewoon niet anders dan aan haar denken, mijn hoofd ligt gewoon op dit moment even niet bij het simsen. Sorry, misschien volgend jaar :)
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

ik heb een vraagje, weet niet of het hier moet ofzo..
iig, omdat ik de 27ste mee heb gedaan en morgen weer mee doe
ik heb natuurlijk nog dat topic van de 27ste, moet ik dan morgen gewoon daar in verder gaan of een nieuwe aanmaken? aangezien ik ook weer met dezelfde familie zal spelen

v oki, thanks voor t antwoorden! :D

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 02 jan 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Ray schreef:^ Ik heb het gedaan voor je. Hopelijk is het voldoende!

Ik ben straks even naar het ziekenhuis en ik weet niet of het kan uitlopen, vast niet!
Tot 11 uur. :)
Ehm... Ik vind het vreselijk om te zeggen maar je hebt inlevertopic en 1 dagboek samengevoegd :S Ohhhh man ik maak het lastig ik weet het... Maar er zijn dus twee dagboeken van mij zag ik, en dat maakte het voor mij lastig om dus meteen de juiste te hebben om daarin te posten... :S

Is het nog te corrigeren? Anders dan zorg ik wel dat ik er maar aan wen...
(Tenslotte mijn eigen fout ook omdat ik zo lekker snel roep "Aaargh ik weet het niet meer!")

Weergave- en sorteeropties

Gesloten