Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

96 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Lestis schreef:^Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Is er niemand die 3 januari gaat? xD ben ik de enige?
Ik ga ook op 3 januari. Beide dagen zijn voor mij ok namelijk :P Of ik dan ook ga streamen dat weet ik nog niet maar... Morgen wel dus :) Ik heb er nu al zin in.
charissa134 schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen hoe livestream werkt? Het lijkt me leuk om eens zo te doen alleen ik snap er helemaal niets van :flapper
Ik kan het je wel uitleggen maar dat gaat dus helaas voor morgen niet meer lukken. :( Ik las je bericht namelijk nu net pas...

Ik zal even kijken of ik mijn uitleg naar Justin vinden kan, dan kopieer ik die en dan stuur ik je die toe. Ik stream namelijk via Twitch/Origin. Als je er uit komt dan kan je misschien toch nog streamen morgen.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Zoals ik al zei, maar er word blijkbaar niet gereageerd? Ik ben vandaag naar Antwerpen, ik vertrek om 11:30 dus ik ben er de hele dag niet, schrijf mij maar uit de lijst :)
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Morsmordre schreef:-->Hier<-- vind je morgen m'n livestream. Als ik me niet verslaap ofc.

Ben nu alvast aan het kijken hoe m'n gameplay bevalt met streamen (:
Hier is al een apart topic voor :) bij het subfora; regels!

@Mavless: Jammer! doe je volgende week wel mee!?

@ iedereen: veel plezier!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten