Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

15 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #14: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 22 december 2013.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
gitte2001 schreef:Man:he,kijk!een vallende ster!ga jij een wens doen?
vrouw:nee,bedankt,ik moet mijn turnoefeningen nog doen.
Baloutje schreef:man: " he, kijk daar de aliens willen ons ontvoeren!"
vrouw: " ik kan ze wel aan hoor!!"
Vogelzang schreef:Vrouw: Vind je de nieuwe wintercollectie van de H&M ook niet een beetje te koud?
Man: Als je haar maar goed zit!
Lestis schreef:Man: Wedden dat ik veel sneller naar de overkant kan zwemmen dan jij? Ik heb namelijk al jaren getraind, echt ik ben professioneel hoor. En ik ben heel sterk en ik heb m'n A-diploma dus..'

Vrouw: 'Maak jij je borst maar vast nat. Ik heb m'n A en mijn B diploma.'
simsverslaaft schreef:Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee, het is Miley Cyrus die naakt op een sloopkogel zit :scared !
minermb schreef:Man: "volgens mij zijn we verdwaald, de grote beer staat toch in het westen?"
Vrouw: "Ehm... Dit is mijn achtertuin!"
Mavless schreef:Mam, wat doet die zwerver daar bij die boom?
Lieverd, dat is je weerspiegeling van het water…
>TotallyGeeked< schreef:Man: Wow dat moet ik dichterbij bekijken!
Vrouw: Ja het is een super grote...
Tot zo na de reclame :hamer
sims-mike schreef:Man tegen vrouw : "Heb ik me zo vergist, volgens onze reisbrochure lag het zwembad toch op een loopafstand van ons hotel?"
lopter12 schreef:Mam!!!! Wat doet die rimpelige naakthond daar!!!
Poepje......... Dat is je vader,zucht :glare
Ddeemm schreef:"Wow, ik zie een grote beer!"
"Dus toch! Je vindt me dik hé? Waarom zei je dat niet gewoon?"
Spiderlady schreef:Wauw moeders, wat heb je weer een geweldige outfit aan, doet me denken aan de oude sofa van tante Truus :twisted

Weergave- en sorteeropties

Gesloten