Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 21 van 34

Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Ik ben zó blij dat we zo lang hebben. Nina was niet de enige die deze week naar Londen was vertrokken en als we maar tot bijv deze vrijdag de tijd hadden gehad, dan had ik niet meer mee kunnen doen. Echt veel energie ga ik niet hebben de komende week (aangezien de Elf Fantasy Fair mij gister ook helemaal leeg heeft gezogen) dus ik ben opgelucht dat we nog even de tijd hebben.
Best moeilijke opdracht, trouwens. Moet maar eens gaan brainstormen voor ideën ofzo.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

^ Ik was niet naar Londen, wel naar Engeland, maar dat maakt niks uit. Maar je hebt wel gelijk idd. Door de weeks kan niet iedereen bouwen (school, werk, afspraken) en dan komt het op de weekenden aan. En als ik naar mezelf kijk, wil ik een mooi, fatsoenlijk huis bouwen, doe ik er ook wel een tijdje over.
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Pffff de muren staan, een deel van de vloeren en wanden is klaar! Ben erg blij met wat ik tot nu toe heb maar wat een werk zeg :O
Heb ook nog geeeeeeen idee hoe ik met het budget uit ga komen, zeker met inrichten gaat het geld best wel hard.. :S ... maar dat zien we dan wel!
Gelukkig hebben we nog even de tijd voor het ingeleverd moet worden, want m'n hele week zit al volgepland, dus veel tijd om verder te bouwen heb ik voorlopig niet :(

:wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie