Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

13 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #10: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 27 oktober 2013.

De screenshot van deze week:

Afbeelding

Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
Ray schreef:Ik heb mijn lopende servetten meegenomen! Je weet het maar nooit met het knoeien. ;)
markos schreef:Altijd handig, die Mummies! Als ik het nou niet opkrijg, kan ik het gewoon met hun linnen omwikkelen!
Ideaal toch!
Slimpie Hugo schreef:Poeh, vorken links, messen rechts... Broodjes met de hand...
Ingewikkeld hoor, dineren.
Merlijntje schreef:Ik dacht dat dit een verkleedfeestje was :(
Evelien schreef:Het eten is MMMMMMMMMMM van Mummie!
sims-mike schreef:Wist ik veel dat een picknick met mijn vriendje (een eeneiige tweeling) zo ingewikkeld zou zijn.
lopter12 schreef:Een kijkje achter de schermen bij de film: Mummies in aantocht.
simsverslaaft schreef:Meisje doet zo lang over broodje opeten dat haar vrienden in Mummie's zijn veranderd :scared !
redhead0966 schreef:De ene mummie tegen de ander: We hebben die achterste picknickmand al leeg gegeten en helpen nu met deze maar waarom blijf ik toch zo'n leeg gevoel van binnen houden?
AnsjJ2 schreef:Jongens dit kan nogal eens ingewikkeld worden....
Froos schreef:Daar lusten de mummies geen brood van
Mavless schreef:Wat een mooi wc-papier! :love
Lestis schreef:Ik zag twee mummies broodjes smeren, oh dat was een wonder.
rivadi98 schreef:Vrouw: Willen jullie ook wat? *smak kauw*
Mummies: stilte....
Vrouw: dooie boel hier
minermb schreef:we hadden een weddenschap wie het snelste zijn broodje op had en wij hadden verloren.
Slimpie Roel schreef:"En jongens, wat hebben jullie hiervan geleerd?"
"Vers voedsel is lekkerder en gezonder dan geconserveerd voedsel"

Weergave- en sorteeropties

Gesloten