Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

22 berichten • Pagina 1 van 2

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #8: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 29 september 2013.

De screenshot van deze week:

Afbeelding

Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
Merlijntje schreef:Niet kijken, mijn gulp staat open :sweatdrop
minermb schreef:"Waar is de superwc, als ik hem nodig heb!"
abctje schreef:Dit was toch een vrijgezellenfeest? Jongens, kom op! waar is iedereen?
Mikese schreef:Niet kijken! Deze kleur matcht niet met mijn ogen!
>TotallyGeeked< schreef:Onee daar komt de grote reus aan! :O
BabyBrowny schreef:Euh... Hoi schatje. Ik dacht dat je uit eten was?
gitte2001 schreef:jkn
Liza schreef:Oops I did it again!
lopter12 schreef:Mam! het is niet wat je denkt.
simsfan1988 schreef:Man kijkt in de spiegel WAT HEB IK NOU AAN!!! :scared Schat wat heeft dit te betekenen :huh
Slimpie Roel schreef:Nee, geen screen maken nu! Ik wil niet dat iemand me zo ziet! Wat? Kom ik zo op Simsnieuws? Dat kan je me niet aan doen, Ray! Dit is te gênant!
simsverslaaft schreef:Ik ga echt niet poseren zonder onderbroek!
Mavless schreef:(Ik excuseer me alvast voor mijn taalgebruik, als het niet gepast is mogen jullie het verwijderen ;) )

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de grootste l*l van het land?
Vrouw: IK!
Man: *Kijkt onzeker*...
Slimpie Hugo schreef:Kan die lamp uit? Ik wil niet dat iemand me zo ziet!
Oproep: Er zijn op dit moment geen screens meer voor de nieuwe CC. Het zou super fijn zijn als jullie screens in willen sturen naar mij (Imme) of een ander teamlid. Anders kan ik volgende week geen nieuwe CC organiseren en dat zou jammer zijn. Alvast bedankt!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten