Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

18 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #7: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 15 september 2013.

De screenshot van deze week:

Afbeelding

Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
minermb schreef:dit is wat ik noem: extra goede zonbescherming
Slimpie Hugo schreef:Toen ik door de zon verbrandde moest ik helemaal in het verband ingewikkeld worden.
Dat gebeurt me dus mooi niet nog eens.
lopter12 schreef:Je wille mij echt niete zien hoor als ik natie worde. :glare
Merlijntje schreef:Ik vertegenwoordig de 3 vakantielanden:
Ik ben een Egyptische mummie, met een Chinese parasol en Franse dansmoves :sleep
Lestis schreef:'I'm dancing in the sun'
Froos schreef:'Eindelijk heb ik Isla Paradiso gevonden. Wat was het ingewikkeld om hier te komen'
Matthieu schreef:Ah gossie, het is hier zo warm, ik wil terug naar mijn tombe!
BabyBrowny schreef:Wat? Mummies hebben ook vakantie nodig!
SnoepxStok schreef:Uch, dit is de nieuwste mode hoor!
Dave. schreef:Wat? Je dacht toch niet dat ik mijn wc papier, ik bedoel verband, nat laat worden?
Sebas. schreef:Ook al is deze kledij van 3000 v.C. deze paraplu is wel helemaal trendy!! :sleep
>TotallyGeeked< schreef:Ken je dat, dat het wc papier op is en er geen rol meer licht? Hier is de oplossing! Nu voor maar 3.99 bij blokker! *succes niet gegarandeerd*
simsverslaaft schreef:Eindelijk heb ik mijn geweldige muziekale parasol gevonden. Nu iedereen, doe de mummie!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten