Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

96 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Nou ik had gehoopt een leuk videootje erbij te maken zodat alles beter zichtbaar zou zijn maar mijn movie maker had schijnbaar andere plannen en wil nu geen filmpjes meer opslaan. Drie dagen heb ik gesleuteld en geen oplossing dus moet het maar even zo. Het zijn niet de duidelijkste foto's maar goed.
Ben even niet in de stemming om alle dik 29 foto's die ik wel heb door te gaan spitten als ik heel eerlijk moet zijn.

En ik wil ook niet teveel ruimte innemen. :P
Hier dus de drie verdiepingen van bovenaf dan maar:

Afbeelding
De Kelder

Afbeelding
De keuken en huiskamer, hal en toilet

Afbeelding
De bovenverdieping: Kinderslaap kamer, ouder slaapkamer en badkamer met overloop en voorstukje van de trapopgang.

Link voor de woning met de naam:
Peach gedecoreerd. (Ja de drie store items zijn verwijderd nu :P Andere huis is ook verwijderd... Sorry!!)

Laatst gewijzigd door SimGandr op za 13 jul 2013, 03:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

?????? Oei joh... welke dingen zijn dat dan? Want ik heb er nog wel zo op gelet... *Slaat zichzelf tegen voorhoofd* Nou... laten we zeggen... Goede poging maar niet helemaal geslaagd :P Volgende keer beter :P Maar laat me even weten welke dingen het waren want... Ik moet eerlijk zeggen ik kan ze zelf niet zo vinden...
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

SimGandr schreef:?????? Oei joh... welke dingen zijn dat dan? Want ik heb er nog wel zo op gelet... *Slaat zichzelf tegen voorhoofd* Nou... laten we zeggen... Goede poging maar niet helemaal geslaagd :P Volgende keer beter :P Maar laat me even weten welke dingen het waren want... Ik moet eerlijk zeggen ik kan ze zelf niet zo vinden...
Als je op je download link klikt, dan kom je bij de download pagina. Druk dan op items (ik heb hetnop het Engels staan, het zal wel voorwerpen heten ofzo) en dan zie je de voorwerpen uit de store en de gebruikte uitbreidingen. ;) Ik hoop dat je het vindt!
Trouwens erg leuk gedaan :D
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Dave. schreef:Heel leuk om te zien dat iedereen het huis anders indeelt, echt grappig! Ik wil je alleen wel vragen om die drie downloads er even uit te halen, van mij hoef je niet per se nieuwe screens ofzo, maar voor het downloaden is het wel handig.
Ohw! Mag dat nog wel dan? Dan doe ik dat idd even... *Veegt het zweet van haar voorhoofd* Ik dacht dat ik dan niet meer in de running was. Nou ja dat was dan mijn eigen schuld, had ik maar effies beter moeten kijken he :P Maar goed haal ze er even uit...

En dank je Imme, ik ga even kijken of ik daar om deze tijd slim genoeg voor ben om het te vinden :P
((Update: Ja gevonden, mannnn hoe heb ik zo ver weg kunnen zijn met mijn koppetje!? In ieder geval bedankt, haal het kleed, muurkastje en droger even weg. :P ) Mag ik op de plek van de droger 1 zetten die niet uit de store komt? (Als die er is, ik geloof van wel... niet zeker). ))

Update 2: Ehm... Ik kan niet meer uploaden en niet mijn pagina in online. Dus gaat lekker hier. Ik probeer het later nog even. Kan zijn dat ie er wel opstaat maar dan is de link dus niet dezelfde. Ik kan dus de link waar het huis nu (zonder de drie store items) niet ophalen, want ja... pagina doet ut nie :P *mompelt "Ik heb weer van die dagen dat het meer tegen dan mee zit schijnbaar" * Hoe dan ook... komt eraan, duurt alleen weer even (as per usual grrrr.)

Update 3: Aanhouder wint! Ik ga de nieuwe link even bij de plaatjes zetten en zal hem ook hier even neerzetten. Weet ik zeker dat ie ook vindbaar is :P Eindelijk gelukt! Pfew!

Het huis gedecoreerd.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Fase 3: Tuin
In deze fase maak je de tuin van het huis dat als beste uit de stemronde kwam. Je mag zelf weten wat voor tuin je aan legt, of dit nou een siertuin is, of je er een speeltuin in plaatst of dat je juist kiest om een zwembad te nemen. Je moet wel rekening met de buitenkant en het interieur houden, want je plaatst natuurlijk eerder een terras bij een woonkamer dan bij een slaapkamer. Je mag ook in deze fase niks veranderen aan de buitenkant en het interieur! De bedoeling is dat nu het huis helemaal af is.
Je levert in door screens van de tuin te plaatsen met daarbij een downloadlink (deze is heel belangrijk, zodat we na het stemmen meteen het huis kunnen downloaden en gebruiken!)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie