Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

96 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Build It Together - juli 2013

Afbeelding
"Hallo allemaal. Mijn naam is Tirza Dalton. Ik zal jullie de inzending van Froos laten zien in deze geweldige uitdaging van de maand juli"

Afbeelding
"Froos vertelde me dat hij niet goed is in huizen bouwen, nou dat willen we natuurlijk weleens met eigen ogen zien. Ik loop op het huis af. Het is een zogenaamde loftwoning"

Afbeelding
"Nou Froos! Een loftwoning is het zeker. Veel ramen, veel licht en losse kamers. Ik ben benieuwd naar de bovenetage"

Afbeelding
"Vanaf de overloop heb je een mooi uitzicht over de woonkamer. Tenminste dat denk ik, maar dat is voor fase 2"

Afbeelding
"Ik ben erg benieuwd wat je concurrenten ervan vinden. Maar ik kan me best voorstellen dat je trots bent op je eerst gebouwde huis Froos"

Afbeelding
"O ja! Op het grasveld rechts van het huis kan eventueel nog een mooie tuin worden aangelegd. Maar Froos vertelde me dat dat pas in fase 3 gebeurd.

Afbeelding
"Maar eerst moet je nog de eerste fase overleven jongen. Dit was Tirza Dalton rechtstreeks uit Sunlit Tides" :D

Ik wist niet helemaal zeker of het al de bedoeling was om ook het huis in te delen qua kamers :huh
Maar dit is mijn inzending. Vond het leuk om te doen
:laugh

De downloadlink volgt zo snel mogelijk :D
Edit: Hier dan eindelijk de link: Froos' Loft

Edit: Alleen basisgame is nodig, geen EP's

Laatst gewijzigd door Froos op za 06 jul 2013, 17:12, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013

En bij deze zou ik graag mijn inzending willen presenteren: Ye aolde lampieshuus.
Downloadlink

En uiteraard even een plaatje erbij zodat men weet dat men echt de juiste heeft :P

Afbeelding

Vind eerlijk gezegd het lofthuis van Froos toch beter :P
Lestis schreef:Zou iemand mij even kunnen vertellen hoe ik het vanuit de store moet uploaden. Mijn huizen staan al in de bibliotheek maar het uploaden op de site kan ik niet vinden. Alvast bedankt! :D
Het is vrij simpel Lestis. Als je je huis gebouwd hebt ga je dus naar dezelfde scherm waar je hem ook ik je bibliotheek van de huizen zet maar in plaats van "in bibliotheek plaatsen" ga je naar het knopje rechts ervan (met dat sterretje erop zeg maar) dan wordt ie namelijk automatisch naar je studio van je account op theSims3 site doorgesluist. Dan ga je naar je eigen "startscherm" (wanneer je dus sims wil spelen) en daar klik je "Uploaden" even open. Daar moet je dan even het huis ook echt "uploaden" en dan staat ie er echt op. (Pas echter wel op, je huis wordt ook weer automatisch in de bibliotheek gezet dan, dus dan heb je twee van het huis in je bieb staan in jou geval.)

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd (zo niet dan laat maar even weten, ga ik het anders doen). Succes!

Laatst gewijzigd door SimGandr op vr 05 jul 2013, 09:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Build It Together - juli 2013

Oke hier is mijn inzending!

Ben er eigenlijk wel trots op hihi :D

Afbeelding
De voorkant van het huis

Afbeelding
De rechter zijkant, met een deur naar de tuin

Afbeelding
De achterkant van het huis

Afbeelding
De linkerkant van het huis

Afbeelding
Een deel van het dak

Afbeelding
Een ander deel van het dak. (met een kleine boven verdieping)

Afbeelding
en het dak van de zijkant.

En hier is de link!!
http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=7455080
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Build It Together - juli 2013

Over een van de regels heen gelezen dus bouw nu even een nieuwe :)

edit: Hier is mijn nieuwe inzending, Knus Oceanisch Genieten.
Oceanisch Genieten, nu ook voor een minder belachelijk budget. Perfect voor kleine of normale gezinnen die van de zee houden, maar wel vaste grond onder hun voeten willen hebben en het helemaal naar eigen smaak willen inrichten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op za 06 jul 2013, 17:16, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013

^ Hé, die komt me vaag bekend voor... Leuk huis in ieder geval!
Peach

Peach is een prachtig kusthuis maar voldoet ook prachtig in een landelijk gebied. Door de warme tinten kan je vrijwel alle kanten op met dit huis. Het is een bestaand huis van mij, maar ik heb hem in een nieuw jasje gestoken. Hopelijk vinden jullie haar mooi.
(Alleen het basispakket is vereist, geen uitbreidingen!)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Download via de uitwisseling
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Build It Together - juli 2013

Wauw Dave! :wub
Super mooi! En ook nog eens zonder uitbreidingen! :woot
Echt kei-knap! :D

V
Wayw ook al zo knap! :thumbsup Goed zo! Ik heb namelijk iets van 3/4 uitbreidingen niet.. :(

Laatst gewijzigd door markos op za 06 jul 2013, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie