Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

96 berichten • Pagina 3 van 5

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013

Fase 2: Interieur
In deze fase maak je het interieur van het huis dat als beste uit de stemronde kwam. Je mag zelf weten hoe je het huis inricht, wat voor indeling je maakt, welke meubels je plaatst en welke behang en vloer je voor binnen gebruikt. Je mag niks veranderen aan de muren en ramen die buiten geplaatst zijn, dus houd rekening met de buitenkant! De bedoeling is dat nu de buitenkant en binnenkant af is, op de tuin na.
Je levert in door screens van het interieur te plaatsen met daarbij een downloadlink (deze is heel belangrijk, zodat we na het stemmen meteen door kunnen met fase 3!)

Download het huis hieronder te vinden op de uitwisseling en richt deze in voor fase 2.
Download


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Wat ik begrepen heb Redesigned (en jawel sla me over mijn hoofd als ik me nu in zaken meng waar ik niet in thuishoor :P ) mag je instappen in elke van de drie fases. Dus ook als je niet meedeed in ronde 1 mag je wel in ronde 2 meedoen...
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Hier is mijn inzending :D Ik heb geprobeerd het aantal screens te beperken 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier de download-link: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=7473658

:swing

@deetui Nee, helemaal geen accessoire pakketten en geen downloads. Alles komt uit het basisspel of de uitbreidingen :) Ik vond het best moeilijk om te maken omdat ik zo aan mn store items gehecht ben xD

edit: ik heb een nieuwe downloadlink geplaatst, omdat er toch 1 download ingeslopen was (de droger uit de kelder). Dit is nu veranderd. Bedankt Deetui!

Laatst gewijzigd door steefjee90 op do 11 jul 2013, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie