Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

17 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Uitdaging van de maand juni: stemmen!

Afbeelding

Het is weer juni en dus tijd voor een nieuwe uitdaging van de maand! Deze maand is SimsNieuws opzoek naar het leukste typetje dat er bestaat. Daarmee bedoelen we een type persoon, een sporter, chagrijnig omaatje of een druk lolly-likkend kind?

Gelukkig zijn er een hoop typetjes te vinden op SimsNieuws, alleen welke is het leukst? Je hebt tot zondag 30 juni 20:00 de tijd om jouw stem uit te brengen.
Typ de naam van jouw favoriet in een bericht en je bent klaar!
ixkilledxthexcookie schreef: Mandy het Domme Blondje

Afbeelding
Hallo! Ik ben Mandy en ben 21 jaar. Dit jaar probeer ik voor de derde keer mijn examen te halen. Maar je weet wat ze zeggen, drie keer is eh… bootrecht? Hihi. Mijn pappie is heel rijk en zorgt dat ik wel op school mag blijven. Hij zegt altijd: ‘Mandy, je mag dan wel niet zo slim zijn, maar jij gaat je examen ooit wel halen.’ Hoe hij bij het idee komt dat ik niet slim ben, weet ik ook niet hoor. Ik bedoel, toen ik tien was, wist ik al hoe ik mijn naam moest schrijven!

Afbeelding
Waar ik wel ook goed in ben, is samenwerken. Als er op school een project gedaan moet worden, mag ik altijd de eh.. Hoe heet dat ook alweer? Nouja, ik mag kiezen hoe het project erop papier uit gaat zien. Ik mag het ontwerpen. De anderen doen dan allemaal moeilijke dingen met Chinese letters. Of waren het cijfers? Achja, dat doet er niet toe. Maar kijk hoe mooi mijn tekeningen zijn!

Afbeelding
Regelmatig komen jongens vragen of ik een keer met ze uit wil. Met van die rare blikken staan ze mij dan aan te kijken. Vervolgens antwoord ik: ‘We zijn nu toch al uit? Ik bedoel, ik ben nu niet thuis, hoor, als je dat soms dacht.’ Meestal lopen ze dan weg. En waarom? Ik heb geen idee. Rare dingen zijn dat maar, jongens.

Afbeelding
Nou, ik ga maar weer terug naar mijn huiswerk. Ik moet immers nog de tafel van zes goed doornemen! Het was heel gezellig!
Ravia schreef: Kelly het Keurige Kostschoolmeisje

Afbeelding
'Aangenaam kennis te maken. Ik heet Kelly Smith en ik zit op meisjeskostschool Smikkelburg. Op deze foto hebben we onze dagelijkse vijf minuutjes vrije tijd. Ik speel dan graag op de schommel met mijn vriendinnen Lola en Mia.'

Afbeelding
'De directrice van de kostschool moeten wij Mevrouw noemen. Ik weet niet hoe ze heet, maar heel soms noemt Lola haar stiekem Mevrouw de Kraai. Omdat ze zo lang en dun is. Maar ik doe dat natuurlijk nooit. Stel je voor zeg! Mevrouw neemt ons soms mee naar het theater. Daarom hebben we allemaal zo'n mooie jurk.'

Afbeelding
'We sporten ook veel. Ons hockeyteam is de beste van het land. We moeten natuurlijk ook veel hardlopen, voor onze conditie.'

Afbeelding
'Het licht gaat 's avonds om half negen uit. Mia gaat meestal al eerder slapen.'

Afbeelding
'Goede nacht.'
knukybu schreef: Super Sven de Superheld

Afbeelding
Maak kennis met Sven. Sven is hier een normale jongen, niet iedereen kent hem. Hij werkt in de boekenhandel, maar in zijn andere uren...

Afbeelding
...is het Super Sven! Hij-Die-De-Stad-Red.

Afbeelding
Als je huis in de brand staat, blust hij het vuur.

Afbeelding
Hij pakt de dieven als er wordt ingebroken.

Afbeelding
Hij is de held van de stad! Iedereen juicht Super Sven toe!
Carijn15 schreef: Annemijn de Topsportster

Afbeelding
Dit is Annemijn, ze is 20 jaar en dol op sporten. Ze is een sportieve, vriendelijke meid, ze werkt nu in een cafe in Lucky Palms maar haar droom is om later topsportster te worden.

Afbeelding
Elke dag gaat ze even een uurtje op de loopband

Afbeelding
Naast haar huis ligt de zee, dus dat is natuurlijk ook lekker om even in te plonsen.

Afbeelding
Naast zelf trainen, vind ze het ook leuk om andere te trainen.

Afbeelding
Maarja, af en toe gaat dat een beetje mis!
simsverslaaft schreef: Jonathan de Nerd

Afbeelding
Hallo iedereen, ik ben Jonathan. Ik ben nogal een nerd.

Afbeelding
Ik ben nu bezig met mijn vierde graad aan de sims universiteit. Ik heb al een graad in technologie, wetenschap en geneeskunde en zaken. Nu ben ik bezig met een graad in communicatie.

Afbeelding
Mijn hobby's zijn wiskundige vergelijkingen oplossen.

Afbeelding
Ook hou ik er van om arcade games te spelen.

Afbeelding
En ik houd van stripboeken lezen. Ohja, en natuurlijk studeren!

Afbeelding
Nou, nu moet ik maar weer eens naar de les, ik wil natuurlijk niks missen!
winxie2 schreef: Laurette de Oma

Afbeelding
Ik stel jullie voor aan Laurette! Laurette is een taaie oude dame en een typische oma.

Afbeelding
Ze houdt van koken en wafels bakken.

Afbeelding
Ze houdt zielsveel van haar familie en haar kleindochter Isa.

Afbeelding
En iedereen mag dat weten, zelfs de mascotte van de lokale universiteit!

Afbeelding
Ze houdt van picknicken met de familie en net als alle oude mensen vertelt ze dan verhalen uit de goede oude tijd. En af en toe klaagt ze dan ook over de moderne tijd.

Afbeelding
Ze heeft een wandelstok maar dat houdt haar niet tegen om haar favoriete hobby uit te oefenen, wandelen in het park.

Afbeelding
En wanneer ze iets ziet wat haar niet bevalt, dan laat ze het zeker merken.

Afbeelding
En wanneer ze 's avonds gezellig thuis is, dan geniet ze nog van de zonsondergang in haar schommelstoel.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten