Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

59 berichten • Pagina 3 van 3

Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Voor degene die nog niks hebben ingeleverd is het wel verstandig om dat te doen, je krijgt namelijk ook punten en wie aan het eind van ER 2013 de meeste punten in het klassement heeft wint.
Het aantal punten dat er te behalen valt zit tussen de 1-5.

P.S. Jullie Sims worden zojuist in de paaspakken gehesen en moeten een opdracht uitvoeren! Ook hier kan je Sim punten voor krijgen. Dit is een opdracht die jullie (de leden) niet zelf uit kunnen voeren. Meer hierover lees je aankomende week.
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Beauvb, als ik jouw Sim probeer te downloaden geeft hij een foutmelding. Gebruik alleen EP en SP materiaal a.u.b. en zet hem er even opnieuw op!
Renzo, jij hebt je Sim nog niet op de Uitwisseling geplaatst. Dat moet je nog even doen, en ook voor jou geldt: alleen EP en SP materiaal.
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Week 2 - Paaseitjes Zoeken

Afgelopen week was het Pasen! Daarom hebben jullie Sims paaseitjes gezocht. Jullie Sims hebben keihard gevochten om zoveel mogelijk paaseitjes te vinden. Het aantal paaseitjes telt mee voor het eindklassement. Hieronder zien jullie de scores:

Joey Kipling - 1e plaats
Isabella Dreamer - 2e plaats
Feline Laagland - 3e plaats

De andere twee kandidaten hebben geen paaseitjes gevonden. Deze Sims moeten het hebben van hun opdracht in week 1. Hoe zal dat aflopen op de Eilandraad?
Afbeelding
- Robinson
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Week 1&2 - Eilandraad

Het was spannend de afgelopen twee weken, maar er moet echt iemand naar huis. Hieronder kun je zien wie de basiskamp opdracht in week 1 heeft gewonnen:

Joey Kipling - 1e plaats
Isabella Dreamer - 2e plaats
Zelda Sanderson - 3e plaats

De andere twee deelnemers hebben niks ingeleverd. Deze hebben daarom ook geen punten gehad. Normaal zouden de kandidaten mogen stemmen, maar dit keer doe ik het anders.
De reden is dat Renzo de afgelopen twee weken helemaal niks ingeleverd, zijn Sim heette Ellen van Poel. Daarom heb ik besloten om jou uit de competitie te zetten.

Nu zijn er nog vier deelnemers over. Deze Sims zullen volgende week een nieuwe opdracht krijgen. Zorg er voor dat je meedoet, anders is er een kans dat ik je uit de competitie zet op de volgende Eilandraad.

- Robinson
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Week 3 - Bouw Een Moestuin

De eerste weken zijn achter de rug, en het voedsel is zo goed als op. Misschien konden jullie het nog wel herinneren dat ik jullie eten gaf voor een tijdje. Dat ''tijdje'' is nu voorbij. Jullie moeten nu zelf aan de bak voor voedsel!

Dat doe je doormiddel van een moestuin te maken. Er gelden weer een aantal regels:
- Er mogen maximaal 15 bomen/planten staan.
- Het mag niet groter zijn dan 10 bij 10 tegels.
- Er mogen geen technische snufjes aanwezig zijn om je planten beter te laten groeien.

Dit klinkt allemaal nog simpel, maar ik ga jullie er niet zo gemakkelijk mee weg laten komen! Als jullie de opdracht inleveren moet je er een verklaring bij verzinnen, waarom je het op deze manier gedaan hebt (bijv. qua indeling).

Tip: Denk aan welke soorten groente en fruit handig zijn (aantal vitamines, hoeveelheid). Het is handig om dit ook op te nemen in je verklaring.

Prijs: De winnaar krijgt een luxe tent voor zichzelf voor één dag (je prestaties zullen hierdoor beter worden)
Verliezer: Als er iemand is die deze opdracht niet inlevert krijg hij/zij een zwarte stem op de volgende Eilandraad. Dit vergroot de kans om naar huis te gaan.

Uiterste inleverdatum: Woensdag 17 april 2013.
- Robinson

Laatst gewijzigd door Vogelzang op zo 07 apr 2013, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Datum toegevoegd, je hebt 10 dagen.
En over de uitslag van een proef:
''De strijd bestaat uit een aantal opdrachten. Per week is er één doe opdracht voor de kandidaten. Ook zullen er een aantal opdrachten zijn waarbij jullie niet aan mee kunnen doen (maar jullie Sims wel).''
In week twee was er dus een opdracht waar jullie Sims aan meededen, en was er dus geen doe opdracht.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Expeditie Robinson 2013

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat je compleet niet kunt zien op basis waarvan jij iemand wegstemt en dus de uitslag bepaalt... Want nu leveren we iets in, en vervolgens zeg jij wie de meeste punten heeft, maar er zit geen verhaaltje achter "waarom". Mijn motivatie om dan ook daadwerkelijk iets te gaan maken en inleveren daalt dan ook enigzins.
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Steefjee wat bedoel je? Ik stemde Renzo weg omdat (hier is de omdat) hij inactief was. Wat bedoel je nog meer dan?

Als niemand morgen wat inlevert dan heeft het ook geen zin om verder te gaan. Dan stop ik maar met ER..
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Beste leden,

Expeditie Robinson 2013 stopt. Dit komt door het weinig aantal actieve deelnemers. Ik had het graag afgemaakt, maar helaas gaat dat deze keer niet gebeuren.

Misschien probeer ik het later nog een keer (maar dan een ander spel). Voorlopig blijft het zoals het is.

- Vogelzang

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie