Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

68 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: De Hongerspelen

Emma schreef:aa maar als je er over nadenkt ze hadden toch al iets met die oude stad gedaan in eerdere games ? :'3

En dat liep niet zo lekker bij het publiek omdat alles zo snel en stil over was |'D
ik zou zeggen bos inderdaad
Dat over de stad(en dat is alleen in de film, niet in het boek.) dat dat niet lekker liep is niet waar, dat ging over vlaktes waar bijna geen beschutting was enzo. En niet lullig bedoeld, maar wildernis is ook al meerdere keren gebruikt.
~RAWR~
hannah
Snackventer Snackventer
Berichten:
65
Lid geworden op:
wo 19 sep 2012, 16:49

Re: De Hongerspelen

ik doe niet meer mee met dit, ik had het me heel anders voor gesteld.
een blog of iets van de speler en echt reclame maken en door middel van een poll punten winnen ofzo.
Ik vind dit zo echt niet leuk, sorry.

nu is het gewoon op je snelt iedereen pben om dingen te krijgen, dan ben ik helemaal niet met de sims zelf bezig.
Afbeelding
Zie bij uitdagingen het topic !
Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Re: De Hongerspelen

zoetje753 schreef:
Emma schreef:aa maar als je er over nadenkt ze hadden toch al iets met die oude stad gedaan in eerdere games ? :'3

En dat liep niet zo lekker bij het publiek omdat alles zo snel en stil over was |'D
ik zou zeggen bos inderdaad
Dat over de stad(en dat is alleen in de film, niet in het boek.) dat dat niet lekker liep is niet waar, dat ging over vlaktes waar bijna geen beschutting was enzo. En niet lullig bedoeld, maar wildernis is ook al meerdere keren gebruikt.
Klopt, er waren giftige slangen en iedereen vroor dood 's nachts omdat er geen hout was om vuren te stoken.

Edit: De beide 12 tributen zijn weg, dus er is plek voor nieuwe!

Laatst gewijzigd door WhateverItTakes op zo 24 feb 2013, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Don't be afraid to be different
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Hongerspelen

Ik weet dat ik maar een sponsor ben, maar vrije meningsuiting bestaat. xD
Het lijkt me wel zo eerlijk als er een limiet is van het aantal sponsors; Victor wordt wel erg rijk. :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Hongerspelen

zoetje753 schreef:
Emma schreef:aa maar als je er over nadenkt ze hadden toch al iets met die oude stad gedaan in eerdere games ? :'3

En dat liep niet zo lekker bij het publiek omdat alles zo snel en stil over was |'D
ik zou zeggen bos inderdaad
Dat over de stad(en dat is alleen in de film, niet in het boek.) dat dat niet lekker liep is niet waar, dat ging over vlaktes waar bijna geen beschutting was enzo. En niet lullig bedoeld, maar wildernis is ook al meerdere keren gebruikt.
ja maar meestal maakt de wildernis toch de beste arena

aangezien er veel verstop plekken zijn en je dus een wat langer durende en waarschijnlijk ook wat bloederigere games krijgt

bij de Quarter Quell in Catching Fire was ook een heel groot gedeelte van de arena wildernis
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Re: De Hongerspelen

"Leugens en advies
Als je wilt, kan je -wanneer de spelen zijn begonnen- advies sturen naar je tribuut. Dit kan via comment en via pm, maar waarom niet allebei? Waarom zou je je tegenstanders niet voorliegen in de comments en mij het echte advies sturen in pm? Waarom zou je je tegenstanders niet laten denken dat je liegt?

Het is nu ookal mogelijk te beginnen, je kan je bondgenoten bedriegen en geheime bondgenootschappen naar mij sturen in pm. Wanneer je bondgenoot het doorheeft, is het waarschijnlijk toch al te laat voor hem of haar." - WhateverItTakes


Lees dit topic goed door, het kan of je leven redden, of er een einde aan maken.
Afbeelding
Don't be afraid to be different
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Hongerspelen

O, O.k Dan vul ik het lijstje in.

Naam: Wendy Brooks
District: 12
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: (Kind, Tiener, Jongvolwassene) Jongvolwassene
Uiterlijk: (Graag duidelijke beschrijving) Ze is bleek. Ze heeft bruin haar in twee vlechten. VErder draagt ze een trui en spijkerbroek met slippers eronder.
Eigenschappen: avontuurlijk, dapper, geen gevoel voor humor, snel onder de indruk en geboren kok
Strategie voor de spelen: Ze kijkt de kat uit de boom en ziet wel hoe het gaat.
Keuze van wapen: geen
Bondgenoten: (Ja of nee? Zo ja, een bepaalde groep mensen?) nee.
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: De Hongerspelen

Lorraine-Sims3 schreef:Ik sponsor uit District 10 Rae Clavelong
Je bent god voor mij nu! Ik hou van je! xD

Laatst gewijzigd door SimsDreams op wo 27 feb 2013, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Sunshine
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
zo 12 aug 2012, 19:07

Re: De Hongerspelen

Hey, mag ik ook zelf een tribuut maken en die samen met de vragenlijst sturen? Dan zet k haar te download.. of wil je ze echt zelf maken?
Everyone wants happiness, no one wants pain..
But you can't have a rainbow, without a little rain.
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: De Hongerspelen

mag ik ze ook zelf maken? dat is eigenlijk leuker... :P Anders vul ik alleen de vragenlijst in

Naam: Isabelle Fuhrman
District: 2
Geslacht: vrouw
Leeftijd: (Kind, Tiener, Jongvolwassene) jongvolwassene
Uiterlijk: (Graag duidelijke beschrijving) knap, grote ogen maar niet te groot, lang goudblond haar en blauwe ogen, redelijk dun, avontuurlijke kleding
Eigenschappen: dapper, genie, vriendelijk, opmerkzaam, atletisch
Strategie voor de spelen: goed opletten en iedereen proberen te vriend te houden
Keuze van wapen: messen
Bondgenoten: (Ja of nee? Zo ja, een bepaalde groep mensen?) ja, wie er op het pad komt

Naam: Alexander Ludwig
District: 2
Geslacht: man
Leeftijd: (Kind, Tiener, Jongvolwassene) Jongvolwassene
Uiterlijk: (Graag duidelijke beschrijving) kort blonde stekeltjes, blauwe ogen en witte blouse, met zwarte broek eronder.
Eigenschappen: genie, rebels, dapper, vriendelijk, atletisch
Strategie voor de spelen: alleen aanvallen zodra nodig,
Keuze van wapen: gif in speer en op haar messen
Bondgenoten: (Ja of nee? Zo ja, een bepaalde groep mensen?)


zo, je hebt er al weer 2! :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie