Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

76 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen! Uitslag bekend!

Afbeelding

De uitslag is bekend! Klik hier om naar het bericht te gaan met de uitslag.

Het is zover! 4 weken geleden begon de S3N bouwwedstrijd om een zo mooi mogelijk huis te maken op het thema landelijk. We hebben 19 inzendingen binnen gekregen. Nu is het aan jullie om de mooiste uit te kiezen, want helaas kan er maar 1 de winnaar zijn.

Eerst zou er een poll komen waarin je kon kiezen wie de winnaar volgens jou zou moeten zijn. Maar aangezien we een groter aantal deelnemers hebben dan verwacht veranderen we het een beetje. Je kan nu een berichtje plaatsen in dit topic met je top 3. Ja, je leest het goed. Je mag 3 huizen uitkiezen die jij absoluut het beste vind. Je mag ook 2 huizen of zelfs 1 huis uitkiezen als je dat liever doet, maar maximaal 3. De nummer 1 in je top 3 krijgt meer punten dan de nummer 2. En de nummer 3 weer iets minder punten dan nummer 2.
Een voorbeeld (niet bestaande deelnemers):
1. Zemm
2. LotsOfNothing
3. Wim

Of:
1. Zemm

Of:
1. Wim
2. Zemm
Informatie over hoe de puntentelling precies in zijn werk zal gaan staat onderaan dit bericht.

Overige informatie over het stemmen:
¤ Je mag niet op jezelf stemmen.
¤ Je mag maar 1 keer je stem uitbrengen, het gebruiken van andere accounts is niet toegestaan.
¤ Je maakt maximaal een top 3. Een top 2 of een top 1 is ook toegestaan.
¤ Teamleden mogen niet stemmen.
¤ Stem op de mooiste huizen, niet op de hoeveelheid gebruikte of juist niet gebruikte downloads.
¤ Stemmen kan tot zondag 28 Februari 20:00 uur.

De prijs voor de winnaar:
Het winnende huis krijgt een eervolle vermelding op de website. Tevens zal, als de bouwer dat toestaat, het winnende huis te download worden aangeboden.

Afbeelding

Hier staan alle deelnemers op een rijtje. Als je op hun naam of screenshot klikt ga je naar de post van die deelnemer met de rest van de screenshots en informatie over het huis.

(Volgorde van achter naar voren, zodat diegene op de 2e bladzijde hier wat meer bovenaan staan).

Afbeelding

Djon black
Afbeelding

Afbeelding

kyta1702
Afbeelding

Afbeelding

Sterren
Afbeelding

Afbeelding

Kyra Huiskamp
Afbeelding

Afbeelding

o0simsfreak0o
Afbeelding

Afbeelding

hiki
Afbeelding

Afbeelding

Bakie
Afbeelding

Afbeelding

Nina
Afbeelding

Afbeelding

simsmodel
Afbeelding

Afbeelding

Sanne4 (Onder de inzending van Timon4)
Afbeelding

Afbeelding

Timon4
Afbeelding

Afbeelding

pascalle
Afbeelding

Afbeelding

Nathalie88
Afbeelding

Afbeelding

Mezelf_Samengevat
Afbeelding

Afbeelding

Marii
Afbeelding

Afbeelding

Claudia
Afbeelding

Afbeelding

Bloos6
Afbeelding

Afbeelding

Jenny
Afbeelding

Afbeelding

Hendriik
Afbeelding

Afbeelding


Dus hoe gaat de puntentelling in zijn werk?
De nummer 1 krijgt altijd 3 punten, de nummer 2 altijd 2 punten en de nummer 3 krijgt altijd 1 punt.

Stel ik maak het volgende lijstje (niet bestaande deelnemers):
1. Zemm
2. Wim
3. LotsOfNothing

Dan krijgt Zemm 3 punten, Wim 2 punten en LotsOfNothing 1 punt.

Mocht je maar 1 iemand in je lijstje zetten, voorbeeld:
1. Wim

Dan krijgt Wim 3 punten omdat hij dan de nummer 1 is in je lijstje van 1. Het is dus niet zo dat als je een top 1 maakt de punten van de nummer 2 & 3, die je niet weggegeven hebt, opgeteld worden bij de nummer 1 (wat in dit geval Wim 6 punten op zou leveren, dat wordt te veel).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Hendriik

Nou hier is mijn huis dan!

Ik noem het: Boerenhuis met oude Schuur. ( Recht voor ze'n raap! ) :laugh

Ik was geïnspireerd door het platteland natuurlijk, het is een oud huis die ik vanbinnen gemoderniseerd heb, maar wel de ouderlijke factoren heb achtergelaten. Het is een vrij klein huis, maar doordat ik zachte en vooral lichte kleuren heb gebruikt vind ik het er al een stuk ruimer uitzien.

Indeling Begane Grond:
- Open foyer met trap naar boven.
- Kleine badkamer voor de mensen die het niet op kunnen houden.
- Grote open woon- en leefkamer.
- Uitgebouwde keuken met alle moderne noodzaken.

Indeling Bovenverdieping:
- Overloop met uitkijk naar de foyer.
- Halletje met kledingkast.
- Grote badkamer, ensuite.
- Luxe slaapkamer met in de muur gebouwd bed.

Afbeelding
Promotie afbeelding.

Afbeelding
Bosrijke ligging van de kavel.

Afbeelding
Woon- en leefkamer.

Afbeelding
Eethoek.

Afbeelding
Woon- en leefkamer.

Afbeelding
Ingebouwd bed in de slaapkamer.

Afbeelding
Ensuite halletje.

Afbeelding
Plattegrond van het huis.

Afbeelding
Rustgevende tuin te midden van het ploegwerk.

Afbeelding
Hoge schuur achter het huis.

Bronnenlijstje van downloads:
- Sims Store: Banketventilator.
- Awesims.sixty-ten.net: De gehele Mid-Century collectie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Jenny


Mijn huis is af, en het is meer luxe geworden, dat vind ik gewoon leuk inrichten..
Hoop dat het niet al te erg is :D :blush
Ik hb dit huis gemaakt voor een vrijstaand stel, dat werkt en veel virenden heeft, die ze hier kunnen uitnodigen! :biggrin

Afbeelding

Afbeelding
Mijn huis dus!

Afbeelding
Zitkamer..

Afbeelding
Keuken/eetkamer.

Afbeelding
Kantoor/badkamer.

Afbeelding
Gehele benedenverdieping.

Afbeelding

Afbeelding
Boven verdieping.

Afbeelding
Gehele bovenverdieping.

Afbeelding
Zitplek buiten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Bloos6


Boer Harm de Boer is op zoek naar een Vrouw en doet mee aan een televisieprogramma
Hier staat Boer Harm voor zijn erf.Op dat kleine plaatje zie je een bovenaanzicht van het huis en de grond om het huis.Daar worden hoofdzakelijk groenten en fruit verbouwt.In de vijver zwemmen wat vissen en het water kan gebruikt worden om de grond te bevochtigen.De windmolen zorgt voor stroom.Achter het huis liggen strobalen Die zijn bedoelt om s'winters de planten af te dekken en zo te beschermen tegen de kou.En omdat Boer Harm nog met hout stookt heeft hij ook een houtvooraad naast zijn huis liggen.Aangezien Boer Harm niet is opgevoed met luxe is het een sober huis en ook de inrichting is sober.

Afbeelding


Dit is de woon-leef keuken.Je ziet in de keuken een eenvoudige haard waar 's avonds wat gelezen kan worden in de makkelijke stoelen.Op de voorgrond een kleine blik op de veranda waar ook een kleine tafel met stoelen staat.
Afbeelding

Dit is de Opperkamer.Deze wordt alleen Zondags gebruikt om koffie te drinken.Omdat hier weinig geleefd word zien de meubels er nog als nieuw uit
Afbeelding


Beneden is ook een kleine maar sobere badkamer.Het bad staat er zolang Harm leeft en volgens zijn Vader heeft Opa de Boer dit bad geplaatst toen hij de boerderij bouwde
Afbeelding

Op de bovenverdieping is de slaapkamer voor Harm en zijn aanstaande vrouw.De pijp van de kachel loopt door de kamer.Dat is gedaan zodat het 's winters ook lekker behagelijk word in de slaapkamer
Afbeelding

Op de bovenverdieping is nog een grote ruimte waar vroeger Harm en zijn 5 broers en zussen sliepen.Die bedden en speelgoed heeft Harm opgeslagen onder het schuine dak zodat het altijd nog gebruikt kan worden voor zijn kinderen of eventuele logees
Waar Boer Harm vroeger sliep heeft hij wat hometrainers neer gezet om zijn conditie wat op te schroeven.
Afbeelding

Dan heeft het huis nog een zolder waar je alleen bij kunt met een stoel.In het plafond zit een gat waar je doorheen kunt.Op zolder liggen nog wat strobalen.
Afbeelding


Hier een platte grond van de boven verdieping
Afbeelding

En hier de platte grond van de beneden verdieping
Afbeelding


Ook heeft Boer Harm een paar kelders gemaakt.De ingang naar de kelders zie je achter het huis Vlak naast de stro-balen.Boer Harm zijn grootste wens is om ooit een superwijnboer te worden.Dus heeft hij een druivenpersmachine over laten komen uit Frankrijk En heeft hij al heel wat wijnrekken in zijn kelders staan.Toen één van zijn vrienden naar China op vakantie is geweest heeft hij wat sport atributten voor Harm mee gebracht.Boer Harm wist niet wat hij met deze dingen moest doen Dus heeft hij ze maar in de kelder gezet.
Afbeelding

Ik heb sims3 en Wereldavonturen gebruikt voor deze kavel.En de bank is gekocht in de EA store en is de Gotische bank die je kunt vinden in Gotische woonkamer.

Ik ben benieuwd hoe de andere huizen er uit zullen zien.En vast bedankt voor het kijken naar mijn sober woonerfje ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Claudia



Zonnebloemen kwekerij 'Zonner'
Afbeelding
Dit is de boerderij van de familie Zonner. Dit familiebedrijf is wereldberoemd in Riverview om zijn heerlijke zonnebloempitten. De familie Zonner is altijd erg zuinig geweest, omdat zonnebloempitten nou eenmaal niet zoveel geld opbrengen. Hierdoor is het huis al jaren niet meer opgeknapt of her ingericht, en ziet het er vanbinnen erg ouderwets uit.
De familie Zonner was zelfs zó zuinig dat ze zelfs zuinig waren met hun nageslacht! Hierdoor is er nu nog maar één erfgenaam voor de boerderij; Henk Zonner. Henk heeft al zijn hele leven op de boerderij gewerkt, en heeft het bedrijf overgenomen van zijn ouders. Samen met zijn vrouw Gré heeft hij het bedrijf laten draaien. Gré zorgde voor het huishouden, Henk voor het bedrijf. Helaas is Gré een paar weken terug overleden, en Henk ziet het niet zitten om die hele boerderij zelf schoon te houden, hij is zelf namelijk ook al een oudere!
Daarom heeft Henk besloten om het oeroude familiebedrijf te verkopen. Hopelijk ziet iemand brood in de verouderde inrichting van de boerderij.
Afbeelding
^ De kelder, waar Gré altijd de lekkerste nectar brouwde
Afbeelding
^De begane grond, meestal zaten Henk en Gré voor de kachel, omdat Gré een ontzettende koukleum was, daarom is het huis ook erg donker ingericht, dat houdt de warmte vast.
Afbeelding
^ De eerste verdieping, Henk deed alle administratie op de enige computer die goedkoop genoeg voor hem was.
Afbeelding
^ De tuin, met de schommel waar Henk prachtige herinneringen aan heeft. Aan het omgewoelde gazon onder de schommel kun je zien dat Henk de schommel nog steeds gebruikt :wink:.
Afbeelding
^ Het uitzicht uit de oude kinderkamer van Henk, ze hebben de kamer nooit verbouwd omdat dat te duur was.
Afbeelding
^ De zithoek voor de open haard en de schaaktafel. Henk en Gré hielden allebei wel van een potje schaak na het eten.
Afbeelding
^ De keuken, dit was het domein van Gré, waar ze haar beroemde zonnebloempitpannenkoeken maakte.
Afbeelding
^ De eethoek, 's zomers zaten Henk en Gré hier vaak, want door het raam heb je een prachtig uitzicht op de akkers van Riverview
Afbeelding
^ De overloop, de bovenverdieping is erg rommelig ingedeeld, maar dat geeft ook wel weer een gezellig gevoel.


Dit was het. Ik vind screenshots maken nog erg moeilijk, vooral bij kleine kamertjes is het lastig om die er goed op te krijgen. Daarom heb ik de ouderslaapkamer, het kantoortje van Henk en de badkamer er niet bij gezet, het lukte me gewoon niet om ze er goed in te krijgen.

Downloadlijst:
Creeping Ivy van Mod the Sims
https://www.modthesims.info/download.php?t=374328
Grungy Victorian patters van Mod The Sims
https://www.modthesims.info/download.php?t=349364[/quote]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Marii



Landhuis Tomorrow.

Dit is een landhuis voor een groot gezin. Die hier veel generaties kunnen creëren. Het huis is in een brede stijl vormgegeven. zo heb je rustgevende kamers.. maar ook wat drukkere kamers. zo is er voor iedere sim zijn eigen plekje. In het landhuis is zowel boven als beneden een grote hal te vinden. Sims kunnen elkaar nooit in de weg lopen. Tevens is er veel ruimte in de tuin. En kan een sims met groene vingers helemaal zijn gang gaan!

Algemene informatie:
Gemeubileerd: 220,698 Simlions
Ongemeubileerd: 138,569 Simlions

Bovenverdieping:
3 slaapkamers
Kinderkamer
2 badkamers
Studeerkamer
Grote Hal

Benedenverdieping:
2 slaapkamers
Fitnessruimte
Woonkamer
Keuken + Eetkamer
Lounce Room
Studeerkamer
Toilet
Badkamer
Lees Kamer (voor de echte boekenwurm)

Foto's

Afbeelding
Huis zelf
Afbeelding
Voorkant huis
Afbeelding
Boven verdieping
Afbeelding
Beneden verdieping
Afbeelding
Huis in de nacht
Afbeelding
Keuken + eetkamer
Afbeelding
Lounce Room
Afbeelding
Slaapkamer
Afbeelding
Vijver in de tuin
Afbeelding
Huis

Downloads:
Ik heb bij dit huis Sims 3 en Wereld avonturen gebruikt
overige downloads
zijn Zemm zijn WA schilderijen.
En spulletjes uit de Store.. weet zo snel niet welke.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Mezelf_Samengevat




huisje klaar :biggrin

hier is het: niks speciaals.

Afbeelding
totaalbeeld langs de voorkant

Afbeelding
totaalbeeld langs de achterkant

Afbeelding

voorkant huis

Afbeelding

plattegrond van de bovenverdieping

Afbeelding

plattegrond van de benedenverdieping

Afbeelding

de eetkamer

Afbeelding

de zitkamer

Afbeelding

de keuken

Afbeelding

de schuur, benedenverdieping

Afbeelding

de schuur, bovenverdieping

zo dit was mijn landelijk huisje.
10 screenshots (kwaliteit is niet top!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Nathalie88



it is het huisje dat ik heb gebouwd! Het is een groot kavel met een grote tuin en een garage. :) Om het huis is een grote veranda waardoor je echt van de tuin kunt genieten ook zijn er verschillende terrasjes in de tuin.

Afbeelding
Totaal plaatje

Afbeelding
Benedenverdieping met ruime hal en toilet. Grote leefkeuken en woonkamer met openhaard en tv-hoek. Er is ook een studeerkamer

Afbeelding
Woonkamer

Afbeelding
Keuken

Afbeelding
Bovenverdieping met een grote overloop met vide. Drie slaapkamers en een ruime badkamer met bad én douche

Afbeelding
Zijkant van het huis

Afbeelding
Garage met ruimte voor twee auto's en fietsen. Ook is er een keuken

Afbeelding
De kelder onder de garage. Hier is een ruimte voor de nectar zodat deze goed bewaard blijft. Ook is er een fitnissruimte met badkamer en een muziekkamer

Afbeelding
Stukjes van de tuin

Dit is mijn huisje, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

pascalle



Iedereen heeft van die boeren huisjes. Persoonlijk vind ik dat niet zo leuk, dus ik dacht aan het thema en dacht aan een vrijstaand vakantie huisje.

Dus hier komen de foto's van mijn "Vakantie"huisje.
Ik heb het ruim ingericht.
Het heeft:
- een begane grond;
- een kelder;
- tuin

begane grond:
- 1 slaapkamer (2persoons)
- 1 keuken
- 1 badkamer + toilet
- 1 woonkamer (geen TV wel openhaard)

Kelder:
- het is gewoon een wijnkelder, dus het bevat vanalles voor wijn maken enz.

tuin:
- 1 terras met 4 tafels, 8 stoelen en een vuurkorf +stoelen;
- 1 vijver met (verlichte) stijger;
- 1 moestuin met druiven voor de wijn;
- 1 speeltuin;
- en nog wat andere dingen
Afbeelding

Dit is de voorkant van mijn huisje + de tuin .

Afbeelding

Hier zie je mijn huisje + tuin van schuin-achter.

Afbeelding

Het huis + tuin van bovenaf gezien

Afbeelding

Zoals je misschien al had gezien heb ik een vijver in de tuin.
Bij de vijver heb ik een stijger gemaakt. (ik vind de stijger goed gelukt, daarom ook een foto van de stijger.)

Afbeelding

Dit is de begane grond (van bovenaf gezien)

Afbeelding

Als je binnenkomt heb je links een trap naar de kelder en dan zie je hier dus ook op de foto de kelder( ik ben niet helemaal blij met de foto, maar dat komt vooral doordat er weinig licht is in de kelder )

Afbeelding

Als je binnen komt heb je rechts de slaapkamer, en zo ziet het eruit ^^

Afbeelding

Naast de slaapkamer is de badkamer ^^

Afbeelding

En naast de badkamer is de (open) keuken.


Afbeelding

En als laatste: de woonkamer (geen TV wel een openhaard =D )

Dit was mijn "vakantie"huisje!

Bronnen:

Ik heb sims 3 wereld avonturen gebruikt bij het inrichten van het huisje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Timon4
Sanne4 onder de inzending van Timon4


Agricole français
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ruime villa in landelijke sfeer op een perceel van 60 x 60.
- Luxe keuken voorzien van moderne apparatuur
- Groot kantoor, of eventuele praktijk ruimte
- Ruime Woonkamer
- Ruime hal met twee trappen naar de eerste verdieping
- 2 Slaapkamers met aanliggend balkon,en één slaapkamer met open badkamer
- Extra badkamer
- Inloopkast
- Wijnkelder
- 2 ruime weilanden van 25 x 30

Vraagprijs: €213.500 k.k





Sanne4


Afbeelding
Outside
Afbeelding
Basement, gym, tenniscourt
Afbeelding
Kitchen & Dining
Afbeelding
Bedroom
Afbeelding
Bathroom
Afbeelding
Bedroom
Afbeelding
Bathroom
Afbeelding
Studio
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

simsmodel



Classic farmhouse: by Simsmodel!
Een oude boerderij die zo gerenoveerd is dat hij weer als nieuw lijkt. Koning Vegezarius die ooit koning was van sunset valley, had deze oude en klasieke stijl, en is dus ook zo danig na gemaakt, dat het weer net als vroeger lijkt.

Voorkant huis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plattegrond onder verdieping:
Afbeelding

De hal:
Afbeelding

De keuken:
Afbeelding

De woonkamer:
Afbeelding

Plattegrond boven verdieping:
Afbeelding

De hal/trappenhuis:
Afbeelding

De slaapkamer (van de twee):
Afbeelding

Bronnenlijst: er zitten geen speciale downloads in. Het enige wat je nodig hebt is de sims3 en de sims3 wereldavonturen ( dus de sims3 luxe niet). Dit huis is gebouwd in Sunset Valley bij de waterval (afmetingen voor mij onbekend).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Nina




De buitenkant van het huis:
Afbeelding
Er is gekozen voor lichte, beige kleuren met bruine tinten. Dit geeft echt een boerderij-gevoel. Aan de achterkant van het huis (foto rechts) zie je een terras met bbq, en een lager terras, daartegenover.

De tuin van het huis:
Afbeelding
Ik heb gekozen voor een strakke tuin, maar met grote, paarse bloemen her en der door de tuin, voor de speelsheid. In de verschillen de hokjes staan er planten, die bijna allemaal al geoogst kunnen worden! Ook aan kinderen is gedacht, er staat een schommel vlak naast het terras.

Van bovenaf:
Afbeelding
Linksboven: Het huis met dak omhoog. Hier kun je goed de indeling van de tuin zien.
Linksonder: Een verdieping lager, de zolder. Hier is de ouderslaapkamer, met groene tinten.
Rechtsboven: Hier zie je links een meisjesslaapkamer, en rechts een jongensslaapkamer. In het midden, vlak bij het trappenhuis, zit de mooie badkamer.
Rechtsonder: De begane grond. Hier zie je de keuken, toilet en woonkamer.

De woonkamer:
Afbeelding
Bij binnenkomst kijk je gelijk tegen de trap aan. Om het huis wat kleur te geven, hebben we hier gekozen voor een blauwe muur.
De woonkamer wordt apart gehouden door middel van een mooi hekje. In het hoekje staat de pc. Achter de pc, wat niet te zien is, staat nog een boekenkast.

De keuken:
Afbeelding
In de keuken zitten alle benodigdheden. Er is ook een kleine bar, speciaal voor een snelle maaltijd. De mooie eettafel staat in de serre. 's Avonds is het hier gezellig om een hapje en drankje te doen, en overdag kun je heerlijk genieten van de tuin.

De twee slaapkamers:
Afbeelding
De slaapkamers zijn gezellig aangekleed. Er is een slaapkamer voor een meisje, en een slaapkamer voor een jongen. Zoals je misschien al ziet, de jongen heeft geen gordijn. Deze ligt waarschijnlijk nog ergens ver in een kastje :P

De badkamer:
Afbeelding
De badkamer is niet erg groot, maar je kunt er prima in leven. Er staat een douche, dubbele wastafel, wc en radiator, handig voor de handdoeken.

En als laatste, de ouderslaapkamer:
Afbeelding
De slaapkamer is op de zolder, wat een fantastische ruimte is. Alles staat erin, inclusief een make-up tafel + speigel. En de tv, die kan niet missen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Bakie



Welkom bij familie de Boer.

Familie de Boer heeft enkele jaren terug een oude boerderij op een groot kavel overgekocht van een oude man die het na de dood van zijn vrouw niet allemaal meer bij kon houden.
Te groot huis, teveel grond..er was voor die arme oude man geen beginnen meer aan.
Zelf de hond van de oude man kregen ze erbij, helaas kon deze zijn oude baas niet lang missen en lag na 3 dagen al met de pootjes omhoog. De reanimatie mocht niet meer baten..
Mogen hij rusten in vrede :(

Familie de Boer besloot toen het oude gebouw flink op te knappen en daarbij ook zeker de tuin een nieuw aanzicht geven. Enkel de oude schuur hebben ze in zijn waarden gelaten, op een schilderbeurt na dan. Deze wordt nu nog gebruikt als opslag voor hooi voor de buren die nog wel over vee beschikken en voor een oude auto die bij de schuur inbegrepen zat.
Deze is overigens te koop. (Een oude Ford met heerlijk zachte bekleding van de uitwerpselen van het ongedierte dat erin huist :thumbup )

Hieronder enkele foto's van hoe het huis er nu uitziet.

Afbeelding
Een overzicht van het complete kavel.
Afbeelding
Een kleine collage van de tuin vanuit verschillende punten gezien. Met de klok mee:
*Vanaf voorkant van het huis gezien, het erf met de geschilderde oude schuur. (Er schijnt ergens een magische kabouter rond te lopen. Zijn puntmuts wordt vaak waargenomen boven de buxusjes op het erf)
*Vanaf achterkant, speeltuin->schuur->en stukje vijver met vlonder
*Vanaf voorkant, overzicht tuin met op voorgrond moestijn , daarachter de vijver en dan de speeltuin
*En de vijver (op verlaagd stuk grond voor een extra stilte.) Je ziet de goudvissen springen!

Afbeelding
De hal
Afbeelding
Keuken met half muurtje als scheidinglijntje tot de eet-en zitkamer
Afbeelding
Eethoek met extra grote spiegel zodat alles nog net even wat groter lijkt.Afbeelding
Zithoek met aan beide kanten van de tv, de zeldzame Trachycarpus Princeps die tot een hoogte van 7 meter zou kunnen rijken...maar hier in de zitkamer dus niet echt de bedoeling is!
Afbeelding
De huiskamerhal..of hoe je het ook wilt noemen.
Afbeelding
Overzicht kamers: slaapkamer/studiekamer benedenverdieping met uitzicht op tuin/studie bovenverdieping/badkamer
Afbeelding
Relaxkamer bovenverdieping met bar en balkon. Wederom een mooi uitzicht over de gehele tuin
Afbeelding
Plattegronden: Benedenverdieping/Studiekamer bovenverdieping/Bovenverdieping/Relaxkamer bovenverdieping

Tot zover het huis van familie de Boer!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

hiki



LANDGOED 'KLATERWATERVAL'

Dit is mijn inzending voor de S3N bouwwedstrijd met als thema Landelijk.

Het huis zelf is niet zo groot als het lijkt: het leven van de bewoners speelt zich voornamelijk buiten af.

Er is plaats voor 5 mensen: er is een woonkamer / keuken, dat is 1 ruimte, een babykamer, 2 slaapkamers en 2 toiletten. Verder zijn er 2 balkonnen op de eerste verdieping en 2 terrassen op de begane grond.

In de tuin staan nog 2 gebouwtjes: 1 half overdekte ruimte voor BBq's en feestjes en een schuur die omgebouwd is tot kinder speelkamer. In de tuin is ook de trap naar de kelder.

Klein probleem bij dit huis: ik heb bijna alle Sims 3 Store sets ... wat blijft er dan over als je die niet hebt en het landhuis in je spel zet?

(Als je op de screens klikt zie je een grotere versie)

Afbeelding

In de eerste screen zit een foutje: de kleine foto linksonder is niet de entree maar de garage.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

o0simsfreak0o



Afbeelding
het huisje in het donker en als het licht is

Afbeelding
de woonkamer

Afbeelding
de keuken

Afbeelding
de slaapkamer van de volwassen

Afbeelding
de kamer van een baby/peuter

Afbeelding
de hal boven, en de trap

Afbeelding
de badkamer

Afbeelding
de voortuin

Afbeelding
de achtertuin

Afbeelding
dit was het huis, ik hoop dat jullie het een mooi huis vinden

het huis hoort op een 40x40 kavel, en al die downloads he ik gekregen toen ik een andere huis downloadde ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Kyra Huiskamp



Het huis wat ik gebouwd heb is een landelijk huis :wink: (logisch natuurlijk).
Maar het huis is gebaseerd op een bestaand huis van vrienden van ons, dus het is een bewoon- en beleefbaar huis.

Wat er te vinden is in het huis:
1e verdieping:
- Hal, met wc
- Keuken
- Een geheime kamer met buitenlandse spulletjes
- Woonkamer
- De trap naar boven

2e verdieping:
- Overloop
- 2 kinderkamers
- Studeerkamer
- Badkamer
- Ouderslaapkamer
- Kamer met een loopband en een schildersezel

De schuren:
Schuur 1:
- Linker kamer: fietsenschuurtje
- Midden kamer: vaardighedenschuur
- Rechter kamer: voetbaltafel

Schuur 2:
- Linker kamer: De opslagplaats
- Midden kamer: Gevonden schatten in het buitenland
- Rechter kamer: De garage

In de tuin zit een visvijver met de volgende vissen:
- Kikkers
- Mummievissen
- Goudvissen
- Slakken
- Witvissen
- En nog een aantal vissen

De foto's:

Afbeelding
De voorkant van het huis

Afbeelding
De keuken met daarachter nog een werkhoekje, afgescheiden door een aquarium.

Afbeelding
De geheime deur, met daarachter de geheime kamer. Voor de geheime kamer staan flessen met eigengemaakte nectar.

Afbeelding
De geheime kamer.

Afbeelding
De eethoek, met rechts daarvan de woonkamer.

Afbeelding
De overloop met schilderijen.

Afbeelding
Overzicht boven- en benedenverdieping.

Afbeelding
De schuren. (In het echte huis zijn dit paardenstallen)

Afbeelding
De tuin met daarin een moestuin, een vijver en speeltoestellen.

Afbeelding
De vijver.

Dit was mijn huis.

Dit zijn de dingen die ik gebruikt heb in mijn huis:
Sims 3
Sims 3 Wereldavonturen
Sims 3 Luxe
Plumbob Invasion lampen set
Wereldavonturen triptieken/schilderijen
Mosq eetkamer set (maar dit weet ik niet zeker)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

Sterren



Voorkant:
Afbeelding
Achterkant:
Afbeelding
De garage:
Afbeelding
De keuken:
Afbeelding
De eetkamer:
Afbeelding
De woonkamer:
Afbeelding
Hal en toilet:
Afbeelding
Slaapkamer voor een kind jongen:
Afbeelding
Slaapkamer voor een tiener meisje:
Afbeelding
Slaapkamer voor ouders:
Afbeelding
Badkamer:
Afbeelding
Bovenaanzicht bovenverdieping:
Afbeelding
Buiten:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Stemmen!

djon black



Hier is dan mijn huis,het is een landelijke villa met zwembad 8 slaapkamers 8 badkamers en een moes tuintje waar al verschillende planten in zitten en een sport ruimte voor buiten


Afbeelding

Voorkant van het huis



Afbeelding

Achterkant van het huis


Afbeelding

Hier zie je de achterste hal met woonkamer en een stukje van de keuken en de eetkamer

Afbeelding

plategrond benenden verdieping

Afbeelding

plattegrond 1ste verdieping

Afbeelding

Plattegrond 2e verdieping



Afbeelding

Plattegrond 3e verdieping



Afbeelding

Sport ruimte buiten

Afbeelding

Zwembad



Gebruikte downloads: geen
Benodigheden: sims 3 en sims 3 wereldavonturen
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten