Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

64 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
WhateverItTakes
Snackventer Snackventer
Berichten:
82
Lid geworden op:
wo 20 feb 2013, 18:38

Re: Wie is de mol? 2013 - Aflevering 1

GoldenQueen schreef:Mijn schot voor de boeg-Mol is Aagje. Het feit dat ze zo wit uitslaat is... verdacht. Eerste sabotageactie! :P
Haha, nee, gewoon een gokje.
Het zijn leuke kandidaten en ik ben erg benieuwd hoe het ze af zal gaan :)
Dit. Precies.
Afbeelding
Don't be afraid to be different
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Aflevering 1

Alle foto's van kandidaten staan erop! (Eentje niet want er zijn probleempjes met mijn spel, die zegt dat ik laatste update nodig heb voor die sim, terwijl ik die update heb.) Maar die komt zo snel mogelijk. Jullie kunnen nog de hele week stemmen op wie jij verdenkt!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Aflevering 1

‘Welkom iedereen bij aflevering 2, van Wie is de mol? 2013’ zegt de stem van Angelica.

‘Zoals u ziet sta ik hier voor een villa, een hele speciale villa. In deze villa gaan de kandidaten erachter komen naar welk land we gaan dit seizoen, hier zal de eerste afvaller zijn, en hier zullen een aantal kandidaten een schokkende ontdekking doen.’

Afbeelding

‘In deze villa zitten alle kandidaten opgesloten. Ze hebben allemaal een aparte ruimte, in die ruimte staat niets behalve een stoel,bureau en een computer. De kandidaten moeten binnen 1 uur en 30 minuten uit de villa zijn. Hoe komen ze eruit? Heel makkelijk ze moeten de locatie van wie is de mol raden. Hoe doen ze dit? Doormiddel van hints. De eerste hint is gratis, wil je daarna nog een hint kost dit 100 euro uit de pot. Maak de hint niet open krijg je hiervoor 100 euro. Er zijn in totaal 5 hints, en de kandidaten werken alleen. Maar dit is niet alles, er ligt nog iets speciaals in de villa, alleen is het aan hun of ze dat willen hebben of niet. Want heb je het land goed maar ben je nog in de villa na 1,5 uur dan gaat er meteen 500 euro uit de pot!’

Angelica loopt weg en de klok begint. 1,5 uur te gaan. En de mol werkt alleen dus kan lekker mollen want heeft geen last van andere kandidaten.

Alle kandidaten zitten in hun kamer en beginnen met het zoeken van de locatie.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

De klok start en alle kandidaten tikken een hint aan op het scherm. Boris kiest hint 3, en ziet op zijn scherm: Als professioneel sporter hier kijk je je ogen rond. En hij weet niet wat hij ermee aanmoet en wilt meteen een nieuwe openen maar wacht toch even af.

Afbeelding

Een paar kamers verderop zit Chelsea Blauwbergen, zij heeft inmiddels 2 hints opengemaakt, maar weet het nu ook. En voor Monte Vista in… Ze kijkt in spanning en ze hoort een klikje. ‘DE DEUR IS OPEN!!!’ Ze loopt de kamer en gaat naar buiten en word daar alleen blijer want we gaan naar Monte Vista!!!

Afbeelding

Inmiddels zijn er al heel veel mensen uit hun kamer. Maar er zitten ook nog veel in. Een paar mensen neuzen door de villa opzoek naar een aanwijzing alleen sommige vinden niets dus verlaten de villa opweg naar achtertuin waar Angelica in een glazen huis staat.

Afbeelding

Afbeelding

De klok tikt door en er staan nog maar 30 minuten op de klok. En de helft is nog maar het huisje. De vraag gaat rond bij iedereen ‘Weten ze de locatie nog niet? Zoeken ze het huis door? Molt er iemand?’

Langzaam stroomt de kamer vol, en dan horen ze de bel. Het is voorbij. Ze kijken en zien dat iedereen er is! Iedereen geeft blij een gil, of een knuffel maar dan begint Angelica ‘Goed gedaan hoor, laten we kijken of er geld is verdiend. Of verloren!’

Afbeelding

‘Ik geef jullie een start bedrag van 500 euro.’ Ze verlaat de ruimte en iedereen begint met elkaar te praten.

Dan een klein halfuurtje komt Angelica terug en zegt: ‘Er is goed gespeeld en ook goed gemold. Jullie konden 6500 euro verdiend worden, dit is minder geworden. Jullie hadden allemaal gelijk monte vista is de locatie maar hoeveel hebben jullie verdiend?’. ‘Jullie hebben maarliefst 100 euro verdiend. Waardoor komt dit? Wie heeft er gemolt? Of is het niet de schuld van de mol en is het jullie eigen schuld?, maak je klaar want jullie gaan nu de test maken.’
----------------------------------------------------------------------------------------------
AAGJE DEKKERS WAS HOOFDVERDACHTE AFLEVERING 1

Test komt morgen. Willen sommige kandidaten voortaan optijd reageren? Jullie hadden veel meer geld kunnen verdienen maar dat is niet gelukt omdat jullie niet optijd hebben gereageerd.

Jullie krijgen vandaag of morgen ochtend de test toegestuurd.

Ik had weinig tijd en veel stress daarom is het korte update en is je sim misschien niet in beeld geweest.

Zorg ervoor dat je de test optijd inlevert. Anders ben je meteen af, en dat ik jammer.

Ik ben morgen heel de dag weg, dus misschien komt de test zondag
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Aflevering 2

Ik wil toch echt zeggen hoeveel het mij spijt dat het zo'n korte update is. dit komt doordat veel mensen niet gereageerd hebben en ik veel stress heb en dit veel tijd kost. Volgende week een langere en betere update, vanaf volgende week komen al jullie sims beter in beeld. Ook ben ik opzoek naar iemand die mij kan helpen. Vooral met schrijven en bedenken. Lijkt jouw dit leuk stuur me een pm?
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - stopt sorry

Beste allemaal,

Ik heb besloten om te stoppen met Wie is de mol? De reden, het kost me te veel tijd en stress, waardoor ik soms niet aan school kom, en dat is belangenrijker. Ik ga hierna denk een tijdje geen competitie starten. Ik ga wel verder met mijn 365 want daar heb ik veel plezier aan. Hopelijk begrijpen jullie het.

Groetjes maxxie03

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie