Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

64 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Wie is de mol? 2013 - stopt sorry

Wie is de mol? 2013

Hallo iedereen,
We gaan weer van start met een nieuw seizoen van wie is de mol! Dit seizoen is heel speciaal want we zoeken geen bekende simmers maar gewone mensen die graag mee willen doen, en misschien wel een zakcentje verdienen. Dus lees snel de uitleg en schrijf je in!

Groetjes maxxie03

De uitleg

Doel van het spel

Wie is de mol word gespeeld met een groep kandidaten die opdrachten uitvoeren met deze opdrachten is geld te verdienen voor in de pot, dus iedereen probeert zo goed mogelijk zijn of haar best te doen om geld te verdienen want de winnaar van het hele seizoen wint al het verzamelde geld, alleen er is een probleem de mol probeert de spellen te saborteren om zo min mogelijk geld te verdienen.

De test

Aan het einde van elke aflevering maakt elke kandidaat de test. behalve kandidaten met vrijstellingen (Zie kopje vrijstellingen). In de test komen vragen over het doen en laten van de mol deze vul jij in. Het kan bijvoorbeeld zijn: is de mol een man of vrouw. Als jij een mannelijke mol verdenkt kies je man.

vrijstellingen

Tijdens opdrachten is meestal niet alleen geld te verdienen zo kan je ook vrijstellingen winnen deze zijn erg handig in het spel want met een vrijstelling hoef je de test niet te maken en ben je sowieso door naar de volgende aflevering!

Mollenboekje

Elke kandidaat heeft een mollenboekje, hierin schrijft hij of zij zoveel mogelijke dingen op die hem of haar opvallen van kandidaten of gewoon in het spel, deze notities kunnen van pas komen in de test. (Voor kandidaten op SimsNieuws is het handig om het in een word bestandje een mollenboekje te maken dit is handig en overzichtelijk)

Zijn er nog vragen over de regels of het spel stuur ze in dit topic of als het meer privé is stuur het in PM.

Geef je op!


Wil jij meedoen? Vul deze vragen in (Je verzint een sim, die maak je als je gekozen word en ik ga met die sim spelen, je vult de vragen in zoals jouw sim het zou doen als hij/zij zich inschreef)

Naam:
Leeftijd:
Hobby’s:
Waarom doe je mee?:
Heb je voorkeur om de mol te zijn: JA/NEE

Heb je je al voor de crash ingeschreven zeg dan of je met je oude sim wilt meedoen of een nieuwe maakt, ik heb alles nog opgeslagen ;)

Ik vertel als de inschrijvingen stoppen, en als ik nog hulp nodig heb van iemand anders. Alle vragen graag in pm sturen. Waarschijnlijk Vrijdag meer informatie.


Hopelijk doen jullie mee!
Maxxie03

Laatst gewijzigd door maxxie03 op za 09 mar 2013, 18:13, 11 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Inschrijvingen

Kandidaten:

1. Gunter Roetemeier (Man)
2. Boris Springkampen (Man)
3. Frans Zooltjes (Man)
4. Lily Zolanski (Vrouw)
5. Aagje Dekkers (Vrouw)
6. Kelly Koning (Vrouw)
7. Evan Fray (man)
8. Sarah van Leen (Vrouw)
9. Chelsea blauwbergen (vrouw)
10. Lionel Price (man)
Deze Vrijdag worden de eerste kandidaten bekend gemaakt,

Als je naam hier komt mag je er met niemand over praten! Alle forum leden blijven geheim tot de ontknoping van de mol. Staat jou naam hier en is er in pm niet gemeld dat je mol was terwijl je dat zo graag wilde? Geen zorgen de mol krijgt pas een pm als alle kandidaten bekend zijn!

Laatst gewijzigd door maxxie03 op zo 24 feb 2013, 18:03, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Inschrijvingen

Damian123 schreef:ik wil heel graag mee doen maar op 10 maart ga ik een dagboek maken met een familie die naar de universiteit gaat dus ben druk daar mee maar ik ga het zeker volgen
Meedoen kost niet veel tijd 1 keer per week (hooguit 2) een berichtje sturen, ik ga toevallig ook een 365 beginnen met studententijd dus het kost nog meer tijd om het te maken dus als je wilt gaat het zeker wel lukken!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Inschrijvingen

Damian123 schreef:wat voor berichtje moet je sturen dan
Je moet opsturen wat je sim doet in de opdracht, en je antwoorden in de test.
ilovedesims<3 schreef:Ik zou het erg leuk vinden om mee te doen!
Alleen hoe kan je een sim opsturen? :$
Bij opgeven moet je alleen vragen beantwoorden en geen foto, later als je word uitgekozen zet je je sim op sims3.nl en dan download ik hem/haar,
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: Wie is de mol? 2013 - Inschrijvingen

Ik doe mee! :-) Ben echter niet al te blij met het personage wat ik heb gecreëerd, dus weet niet of dat zoveel wordt, maar zie maar. Ik ga het sowieso wel volgen!
Ben groot fan van Wie is de mol? en zou dolgraag ooit een keertje meedoen. Misschien, als ze over twintig jaar weer Onbekende Nederlanders doen :P
Heel veel succes maxxie03! Ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Inschrijvingen

MEDEDELING:

We inmiddels genoeg inschrijvingen en Vrijdag word al een deel bekend gemaakt, maar: Jullie kunnen nog steeds meedoen! Dus stuur snel het vragen lijstje in als je nog meedoen!

Vragenlijst is te vinden op pag 1.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wie is de mol? 2013 - Eerste kandidaten bekend

Hallo iedereen,

De eerste 3 mannen zijn bekend! Als jouw sim erbij staat zeg het niet dit blijft geheim!
Vanavond 3 vrouwen.

Jullie ontvangen binnenkort meer info.

Kijk op pagina 1 voor de kandidaten ;)

maxxie03

--------------------------------------------------------------------------------------------------
WhateverItTakes schreef:Wanneer worden de andere kandidaten bekend gemaakt?
Vanavond 3 vrouwen, de rest dit weekend.

Laatst gewijzigd door maxxie03 op vr 22 feb 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie