Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Wie Is De Simmer? - Inschrijvingen

GoldenQueen en Simnet 1 presenteren…
Wie Is De Simmer?
Bij jou op de buis!

F.A.Q.
Wat is… Wie Is De Simmer?
In Wie Is De Simmer? gaan tien kandidaten op reis naar één van de prachtigste plaatsen die Simland kent, het idyllische Sunset Valley. De kandidaten moeten zoveel mogelijk geld verdienen voor de pot. Dit doen ze door goed te presteren bij opdrachten. Elke aflevering is er een test om uit te zoeken hoeveel de kandidaat over de Simmer weet, vervolgens verlaat de persoon met de minste goede antwoorden het spel. De winnaar, die de Simmer weet te ontmaskeren, wint de pot.

Wat is… Een Simmer?
In tegenstelling tot de andere negen kandidaten, wordt de Simmer niet door een forumlid gemaakt, maar door mij. Behalve dat, doet hij ook zijn best om zo weinig mogelijk geld in de pot te brengen en om zo min mogelijk op te vallen naast de andere kandidaten.

Wat is… Een Test?
Iedere aflevering wordt afgesloten met een test en een executie. De vragen van de test variëren: vragen als “Is de Simmer een man of vrouw?”, “In welke groep zat de Simmer?” en uiteindelijk: “Wie is de Simmer?” komen vaak voorbij. Als bonus is er de mogelijkheid een lijstje te maken van een top 5 verdachten. Staat de Simmer ertussen, verdient de kandidaat ook enkele punten.
Als vanzelfsprekend verlaat de kandidaat die het minst weet over de Simmer het programma.

Hoe ziet een aflevering eruit?
Een aflevering kent soms één, maar meestal twee opdrachten. De lengte van de opdrachten verschilt van één uur tot soms wel twee weken. Vaak is er naast de opdrachten nog vrije tijd om te genieten van de prachtige stad. Elke aflevering wordt afgesloten met een test en een executie.

Kan ik ook meedoen?
Natuurlijk! Ik heb negen kandidaten nodig, waarachter forumleden zitten. Als je mee wilt doen, moet je ten allen tijde anoniem blijven totdat ik zeg dat je mag vertellen wie je bent, dit is bij de "reünie". Als je je opgeeft, moet je wel actief blijven. Anders gaan deze regels namelijk uit:
Kandidaat stuurt niet de antwoorden op de test in aflevering 1: Er wordt één waarschuwing gestuurd, wordt daarna nog niet gereageerd, word je uit de Simmer gezet.
Kandidaat reageert in latere afleveringen een keer niet op de test: Er wordt één waarschuwing gestuurd, daarna wordt de test ingevuld zoals hij eerder al is ingevuld.
Kandidaat reageert niet op de test, eerder was dit ook al het geval: Alle vragen die moeten worden beantwoord, zijn fout en er is dus een grote kans dat je eruit gegooid wordt.
Kandidaat reageert niet op de test in de laatste aflevering: De test wordt willekeurig ingevuld.
Om je in te schrijven, moet je de volgende dingen naar mij pb'en:
Naam van je Sim:
Geslacht van je Sim:
Leeftijd van je Sim (Jongvolwassen, Volwassen of Oudere):
Uiterlijke omschrijving van je Sim (niet te gedetailleerd):
Innerlijke omschrijving van je Sim (je mag drie eigenschappen kiezen):
Vaardigheden (Je mag 5 punten uitdelen aan alle vaardigheden die er bestaan)
Een voorbeeld:
Pietje wil meedoen en stuurt dit op:
Naam van je Sim: Marietje Hendriks
Geslacht van je Sim: Vrouwelijk
Leeftijd van je Sim: Oudere
Uiterlijke omschrijving van je Sim: Marietje heeft lichtblond haar en grote, blauwe ogen. Ze is mollig en heeft een puntige neus.
Innerlijke omschrijving van je Sim: Marietje is een lieve vrouw, maar ze kan zich soms ook wel erg vreemd gedragen. Haar grote passie is computers. Als eigenschappen heeft ze: Computernerd, vriendelijk en gestoord.
Vaardigheden: Twee punten voor koken, twee voor handigheid en één voor logisch.
Let op! Ik heb vijf mannen en vijf vrouwen nodig, dus stuur a.u.b. niet alleen mensen van hetzelfde geslacht. En laat ze alsjeblieft niet allemaal superaardige, supermooie, supergetalendeerde en intelligente mensen zijn. Ik wil iedereen zo verschillend mogelijk hebben! Je maakt dus meer kans uitgekozen te worden als je een alternatief verzint. ;-)

Tot wanneer loopt deze uitdaging?
Zo gauw de laatste aflevering is afgelopen, is de uitdaging praktisch afgelopen. Misschien plaats ik daarna nog meer dingetjes, maar dat zien we dan wel. :flapper Wat nu in ieder geval belangrijk is, is dat, als je mee wilt doen, je je Sim voor Zaterdag 16 februari 23:59 ingeleverd moet zijn. Dan zou ik graag beginnen :P

Ik heb nog een vraag, maar die staat hier niet bij!
Post hem, ik zal hem beantwoorden en zo snel mogelijk hierbij zetten!


Ik heb (een aantal weken geleden) besloten dit topic niet door te laten gaan, omdat maxxie03 al hetzelfde zou gaan doen. Misschien dat ik het ooit nog ga doen, maar voor nu, is dit Wie Is De Mol? 2013: BAM

Laatst gewijzigd door GoldenQueen op wo 27 feb 2013, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie