Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

41 berichten • Pagina 1 van 3

jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Wie is de sim?

Een groep sims krijgen de kans van hun leven. Ze mogen meedoen aan het bekende programma wie is de sim. ( afgeleid van wie is de mol )
Opdrachten doen en geld verdienen daar gaat het om. Een van hen is de sim. Deze probeert de andere tegen te houden.

Dit is een dagboek vorm.

Kan je meedoen?

Ja, Maak een sim aan en pb hem naar mij ( via sims 3 site link ) en link's voor de downloads. Verder zal het dagboek gedeelte een kleine rol uitmaken. Want jullie zullen zelf ook wel wat moeten doen.

Overige Regels
- Het is toegestaan op elke manier om te overleggen wie de mol is
- Pakten zijn toegestaan

The Backpacks
Aan het begin kiest elke sim een Backpack. Hier zit misschien wel nuttige informatie in.

Deelnemers
Presentator*
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
( dit is minimaal )

Verder nodig:Als iemand weet hoe ik hier aan kom zeg het:
-Een mod waardoor je meer dan 8 sims per huishouden kan en ook op vakantie kunnen!
-De presentator moet hoogste visum level hebben voor minstens een van de landen. Maakt niet uit welke.

( Simmetjes uit verhalen hier op de site zijn natuurlijk altijd leuk )
Ze mogen Jongvolwassen, volwassen en ouderen zijn

--------------------------------------------------------------------------------------
Natuurlijk heb ik dit niet helemaal zelf bedahct:
Ik het mede zo bedacht door het wie is de mol topic op het officiele forum. En door andere sites waar ze ook varianten hebben.

Laatst gewijzigd door jo-oost op do 18 feb 2010, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Wie is de sim?

Ik wil de presentator wel zijn. :D
Dan moet ik wel eerst een sim even een tijdje laten reizen.
Onee, ik heb al een sim met visium niveau 10 in China.
Leuk idee trouwens!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wie is de sim?

Klinkt best leuk, en op het officiele sims 3 forum mag je pas meedoen vanaf 250 posts...
Alleen heb ik geen zin om een mod te installeren, die kunnen nogal problemen veroorzaken in het spel... Of ik moet reviews hebben van andere leden die hem hebben...
Als ik dat heb doe ik zeker mee! :thumbsup

/\ je kunt maar niveau 3 hebben
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wie is de sim?

@Afbuiter.
Ok als ie klaar is kan je hem haar op sturen ( naast china zullen er ook korte tripjes komen naar bijvoorbeeld frankrijk )

@Mastvlag
De deelnemers hebben de mod niet nodig. Ik weet wel dat hij er is. Maar ik post zegmaar ook delen via screenshots. ( Oftewel hints etc ) Soms zul je wel opdrachten moeten doen als voorbeeld: Stel je gaat naar Egypte:
Dat je een van de pyramide's moet bezoeken en dan screens er van moet maken. Of dat ik gewoon een pyramide aanpas en te downloaden stel maar het word allemaal wel duidelijk.

De andere personages heb je in je eigen sims spel niet nodig...

--------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat de mod dat je meer dan 8 sims in huis kan hebben er is weet iemand waar ik deze kan vinden??
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wie is de sim?

Ik doe niet mee, sorry, ik doe al mee op het EA forum, en het is een beetje nagedaan. Maar ik denk wel dat ik het zal volgen.
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wie is de sim?

@Nina

Het is inderdaad nagedaan ( zie onderaan )

maar niet helemaal van het sims 3 forum. Er zijn zat forums waar je een wie is de mol achtig iets kan doen.
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wie is de sim?

@Iedereen

Leuk dat jullie willen meedoen
Maar als je een sim online zet en dan link aan mij geeft, doe je pas echt mee :P
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wie is de sim?

Ik weet het: ik heb nu vakantie en ik zal er vandaag aan gaan werken, ik wil natuurlijk wel een mooie sim :biggrin
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wie is de sim?

Hmmm... Volgens mij had ik hem zo gemaakt dat je alleen WA nodig had, maar ik wil hem wel opnieuw maken als je er echt luxe voor nodig hebt...
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Wie is de sim?

*heel veel scheldwoorden*
Ik kan niet meer uploaden
Ik had net zo'n mooie sim.
Hij geeft de heletijd aan dat ik moet inloggen maar ik ben al ingelogd weet iemand wat ik moet doen?
Anders moet ik maar een van mijn al wel geuploade sims gebruiken :unsure
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wie is de sim?

oeh ik wil wel meedoen, maar dan wel met een vrouwelijke sim, omdat die toch altijd mooier zijn 8) bij mij en over de downloads die bij mijn sim zitten, echt alle downloads? of alleen van de alledaagse kleren, want bij mij zal het een hele waslijst zijn xD
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wie is de sim?

@tezzie

Misschien ergens anders uploaden? zoals TSR?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wie is de sim?

@Tezzie Megaupload

@Mastvlag. Als je nog niet bezig bent ik zal het eerst even proberen :) Heb het nog niet gedaan

@SimsFreak

Alle daagse kleren en haar is een must, de andere maken niet zo veel uit wss doen die toch niet echt mee.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie