Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Supersize top model. UITSLAG ONLINE!!

Hallo, en welkom bij supersize topmodel... Ik zal mezelf even voorstellen...

Afbeelding

Ik ben Gladdis Hofkamp, ik ben verhuisd, naar een wat afgelegen buurt, en heb een eigen studio opgebouwd. In deze studio ga ik allemaal challenges houden... En omdat ik een wat steviger figuur heb, en ik er veel mensen over hoor klagen, wilde ik starten met Supersize topmodel. Deze challenge is voor mensen, met lef, en een wat steviger figuur. ik zal even de regels opnoemen;

1. Er mogen downloads gebruikt worden
2. Alle leeftijdscategoriën...
3. Graag deze dingen bij je foto vermelden;
- Naam
- Leeftijd
- Hobby's
- De reden waarom je mee wil doen.
- Kledingstijl
4. Geen ideeën van anderen afkijken, bij de opdrachten, als het puur toeval is, word het toegestaan.
5. De opdrachten moeten binnen de tijd ingeleverd worden...

Dat waren de regels, nu nog wat kleine dingetjes...

- Je krijgt een week de tijd voor de opdrachten, wanneer er 1 keer wat geschoven moet worden, kan dat.
- Je krijgt geen prijs, alleen wat roem(of hoe je dat wil noemen) :wink:
Met 7 kandidaten start ik.
- Elke week een nieuwe opdracht, als je de opdracht niet maakt, word je gediskwalificeerd, en aan de hand van de opdracht geef ik punten, hoogste is 7, tot 1(laagste).
-Bij de laatste opdracht, mogen bezoekers ook stemmen, en dan worden die stemmen ook weer opgeteld, de gene met de meeste wint.
Nou, ik hoop dat ik je nu genoeg geinformeert heb, en tot de 1e opdarcht!

Laatst gewijzigd door Essel op wo 26 mei 2010, 19:41, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Supersize top model. MELD JE VANDAAG NOG AAN!

Kandidaten;

1. {o0simsfreak0o}

Afbeelding

- Naam: Keisha Roberts
- Leeftijd: 16
- Hobby's: lezen, tv kijken en sporten
- De reden waarom je mee wil doen: omdat ik nooit echt vrienden heb gehad en daardoor geen zelfvertrouwen kreeg, en omdat k hier me zelf vertrouwen wil opbouwen, omdat ik trots ben op mezelf, mijn motto is daarom ook: Big girls ARE beautiful
- Kledingstijl: zwart


2. Gereserveerd {Vampsessed}



3. Gereserveerd {AnsjJ2}


4. {TezzieSimz}

Afbeelding

Naam:Bette Call
Leeftijd: 19
Hobby's: Kletsen, bellen, Kung Fu'en en romantische tv series kijken
Kledingstijl: Lichte kleuren
De reden waarom ik mee wil doen: Ik was vroeger heel mager en populair maar toen mijn ouders verongelukte, begon ik te eten en gaf ik het Kung Fu leventje van me op, ik was altijd dol op Kung Fu maar nu niet meer ik at alleen nog maar koekjes en ijs en taart.
Iedereen zag me ineens niet meer staan. Ik durfde zelf niet meer in de spiegel te kijken ik dacht dat ik lelijk zou zijn. Todat mijn beste vriendin me voor een spiegel sleurde en ik zag hoe mooi ik was gebleven. Ik wil mee doen om te laten zien dat het weer beter met me gaat en ik me niet meer lelijk voel maar net zo mooi als eerst.


5. {Nina}

Afbeelding


Naam: Amory Tayler
Leeftijd: 19
Hobby’s: Zingen en dansen
Reden van meedoen: Toen ik 17 was, heb ik een kindje gekregen, maar na 1 dag is Yara overleden. Daarvoor was ik een bekende zangeres. Mijn toenmalige vriend is weggegaan nadat ik wist dat ik zwanger was. Na de dood van mijn dochtertje, ben ik steeds meer gaan eten, tegen mijn verdriet. Ik zong nooit meer, en werd steeds maar dikker. Ik wil hier bewijzen dat ik toch nog wat van mijn leven wil maken.
Kledingstijl: Chic & Sporty, Zwart & Lichtpaars.


6. { spiderlady13}

Afbeelding


Magnolia Mahonie
- Leeftijd: 25
- Hobby's: vlindervleugels beschilderen, honingsnoepjes maken, koekjes bakken en kitesurfen
- Werk: Ik ben vrijwilliger in het opvangtehuis voor vertrapte torren en spinnen.
- De reden waarom je mee wil doen: Omdat ik wil bewijzen dat ook "dikke" feeën er mooi en elegant uit kunnen zien, ook al vindt de rest van mijn familie dit niet....

Kledingstijl: nou euh: bloemig, feeëriek en elegant.


7. Gereserveerd {Maritttt}

Afbeelding

Ik ben Tyra Rio.
Ik ben ben 18 en ben pas van school af.
Mijn hobby's zijn koken en tuinieren.
Ik wil meedoen omdat ik op school altijd gepest werd, daarom ben ik zo vroeg van school, ook wil ik laten zien dat wat vollere vrouwen ook héél sexy kunnen zijn.
Mijn kledingstijl is modern, vrolijk en sexy.



8. Gereserveerd {-LotsOfNothing-}

Afbeelding

Naam : Mandy Soleil
Leeftijd : 21
Hobby's : Reizen,Fotograferen,Gitaar spelen
De reden waarom je mee wil doen : Om mijn zelfvertrouwen terug te krijgen,en om te laten zien dat mensen met een maatje meer ook mooi kunnen zijn.
Kledingstijl : Zwart/wit,Modern.




Opdrachten

1. Joepie... De modellen kunnen zich volledig gaan storten op hun misschien beginnende modellenleven! Dus taratata; de eerste opdracht!

Het is niet moeilijk, maar zeker de moeite waar... Maak een foto, waar je duidelijk op kan zien, waarom je meedoet. Als er vragen over zijn, kunnen die natuurlijk altijd worden gesteld... Veel succes!

Inleverdatum: Vóór dinsdag 23 maart 15:00 uur.


2.
3.
4.
5.

Bij de 5e ronde, zijn er nog 2 over, daar word tussen gekozen... Als er meer mensen mee willen doen, kan dat, het kan tot 21 februari, dan geef ik de 1e opdracht op.

Laatst gewijzigd door Essel op wo 17 mar 2010, 16:13, 14 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Supersize top model. MELD JE VANDAAG NOG AAN!

Ik vond het wel een leuke idee, voor een topmodel challenge... En als iemand nou 2 fototjes in een weekend moet maken, omdat degene meedoet aan 2 wedstrijden, dat moet toch lukken?? :blush
Bij de huizenbouw challenge zitten ook mensen tussen die, meedoen met Tienertopmodel en met huizenbouwen.
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Supersize top model. MELD JE VANDAAG NOG AAN!

Voila ! Hier is mijn simmie dan !

Afbeelding

- Naam: Scarlett Stewart
- Leeftijd: 21
- Hobby's: Gitaar spelen, Zingen, Shoppen...
- De reden waarom je mee wil doen: In mijn vroegere jaren werd ik altijd gepest op school omdat ik dik ben, maar 1 ding weten ze nog niet ! Ik heb meer lef dan zij allemaal bij elkaar ! Ik wil bewijzen dat ik geen watje ben die zich zomaar laat kleineren door anderen ! Ik ben namelijk 'a BIG girl'.
- Kledingstijl: Jeans, Stoer, sportief...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie