Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #73: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 11 november 2012.

Afbeelding
Guppie schreef:'Bah. Appels! Vol calorien en vetten die slecht zijn voor de lijn!'
grijzesimser schreef:'dat zal haar leren, mij niet uitnodigen voor haar feestje pfff. ik ben toch de mooiste van het land'
Deetui schreef:Dit wordt een magisch feestje! :D
Ray schreef:Appeltje Appeltje van het land wie heeft hier de mooiste heksen-neus van 't land xD
slimpie rh schreef:Hee, een roze appel!
Imme schreef:Man op de achtergrond: " Het werkt! Roze appels zijn echt 'energy appels'!"
charlotte schreef:Man met glas: Wanneer gaat er nog iets leuks gebeuren dan alleen maar roze appels tevoorschijn toveren?
Shevens schreef:"Knibbel knabbel knuisje.. Wie knabbelt er aan mijn huisje?"
Creepyelf schreef:Mihihi.... straks zullen ze allemaal olifanten zien die even roze zijn als deze appel
Lisaav schreef:Neem maar een hapje.... de magie komt van zelf! (A)
lopter12 schreef:Luckytv
Dit zijn Echte Hollandse roze appeltjes van Hollandse bodem
De appeltjes zijn mooi maar de heks is voei lelijk
Dit zijn dus Verotte heksen appeltjes van het merk samonella Aldi
Heerlijk toch maar oeaewussu men buik ouersthiijfjfru
Ik moet txtjjdejohsey sorry kleine onderbrekking
Hart van Nederland lokaal zijn de samonella Aldi appeltjes besmettelijk met gek genoeg
Samonella de heks zegt: boehahaha dat komt er van als je me dik noemt
Nieuwslezer: maak je zelf niet dik oud wijf
Heks: snik snik snik
:fluit
Simsfreak schreef:'Yaaaay, niemand kan deze overgeweldige roze prachtige appels weerstaan.. Nog even en iedereen in deze ruimte danst en denkt dat hij een eenhoorn is! Yay, dan ben ik weer een stap dichter bij het overheersen van de wereld.'
simsfan1988 schreef:Once upon a time: er was eens een stiefmoeder (de boze heks) die in storybrooke woont samen met sneeuwwitje! (het meisje met een blauwe jurk aan en heeft zwart haar) de boze heks maakt een heleboel giftige appels zodat sneeuwwitje er een op eet!
Sneeuwwitje: mmm wat ziet deze appel er heerlijk uit! (A)
Boze heks: Neem maar een hap :twisted
Sneeuwwitje: ik neem een hap van deze heerlijke appel, maar wat gebeurt er met me!
Boze heks: muaahahahahahah eindelijk verlost van sneeuwwitje :swing
Sneeuwwitje: ZZZZZZzzzzzzz
Simhorselady schreef:Zo en appeltje voor die en een appel voor die, en natuurlijk aan mijzelf!

''Evenlater''

Heks: ''Hap van appel eet''

Oeps...De appel is betoverd! En ik heb er een hap van genomen! En ik ben nog wel de HEKS!!
Evelien schreef:Een kloddertje roze verf hier, een kloddertje roze verf daar! oohhh ik bedoel roze Appeltje hier! een roze Appeltje daar!
barthof schreef:Heks: "Tja, je weet dat ik niet van Pop-Muziek houd, en toch zet je het op! :angry"
Froos schreef:Heks: "Met haar heb ik nog een roze appeltje te schillen"
Merlijntje schreef:Heks: Grrr, weer de verkeerde kleur. Ik wil gewoon oranje EK appels maken. Maar dat vinden de appels niet leuk...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten