Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post.
Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij.

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.

redhead0966:
Die granaatappelbenzine werkt wel super zeg pfff wat ga ik hard
Xelles:Krantenkop:Franse berg op magische wijze steiler geworden, scooters, auto's en fietsers rollen nu achteruit de berg af.
Tweede Krantenkop enkele dagen later:Oorzaak steiler geworden franse berg bekend: Machine geheime nectar brouwerij in de berg ontploft na het vermengen van stukjes over datum mummie in het brouwsel.
apenfan:
2 mannen op een scooter, bijna net zo stoer als 2 mannen in een 45 km auto
tessiegril:
zeg Hans wie achtervolgde ons nou?
plykier1:
Bumperkleven nu ook toegestaan in Frankrijk
Kelvin:
Voorste: He jij daar, wil jij niet achter me rijden?
Achterste:Moet wel, in mijn granaatappelbenzine zit namelijk een magneet, en die trekt mij scooter naar jou scooter
Voorste: Haal hem er uit
Achterste: Die magneet is te giftig
Voorste: Mensen kunnen tegen dit gif!
Nina:
"Mijn benzine is op, mag ik even aan jou kleven?"
Mastvlag:
voorste man: zucht..., die undercover spionateagenten bakken er ook niets van...
-LotsOfNothing-:
Hé,die vent voor me is van Lingo!
jo-oost:
Iedereen komt Als je Leo roept.
Jenny:
Toen ik zei dat we snel moesten, bedoelde ik ook echt snel!
Bakie:
"Ja, als we zo blijven rijden blijft onze schaduw de vorm van een grote monsterlijke sprinkhaan houden. Jammer dat Paultje wat achter ligt, dan had 'ie misschien ook echt 6 ipv 4 poten gehad.."
Rensdesim:
Zal ik hem is voor de grap aanrijden. En vooral niet vooruit kijken
3 Sec. later: BOOM!!!
jelle!!:
"you'll never catch me!!"
Marii:
Nieuwe ontwikkeling van Stroop! U smeert een beetje op de achterkant van uw buurmans scooter.. u ziet hier het resultaat! Enne het scheelt een hoop benzine!!
Verzinzelfiets:
Zorro en hulpje testen Tornado II en III.
TezzieSimz:
*kijkt achter zich*' zeg Bob, heb jij Ewoud gezien?'
Zemm:
In Shang Simla hebben ze niet voor niets geen scooter...
djon black:
Jongens!! Niet zo snel!!! jullie kleven daar wel lekker,maar ik ben er nog niet!!!
tyger600:
en nu... de Kenspanaise
wimhuiskamp:
Kijk zondag allemaal naar Top Gear ... in deze speciale aflevering zullen we 3 modellen Sims scooters uitgebreid testen op hun klimvermogen.
Je kan stemmen tot maandag 1 februari!