Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 1 van 20

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

S3N's huizenbouw wedstrijd. Allerlaatste dag!

Afbeelding
Sims3nieuws organiseert weer een nieuwe wedstrijd. Deze keer gaat het om wie het mooiste Sims 3 huis kan bouwen. Het huis moet niet alleen mooi zijn, maar moet ook aansluiten bij het thema dat gegeven is (staat hieronder).

Nu is iedereen natuurlijk razend benieuwd wat je met deze wedstrijd kan winnen. Dit keer hebben we helaas geen EA spullen die we weg zullen geven. Het gaat puur en alleen om de eer. Als je wint wordt daar natuurlijk een bericht over geplaatst op de homepage met een plaatje van jou huis, maar ook zal die op een aparte pagina komen te staan op de website zelf. Eventueel met download link als de winnaar dat wilt.

Het thema die je moet gebruiken bij het bouwen van je huis is: Landelijke huizen. Hierbij moet je denken aan vrijstaande huizen, deze zijn ruim opgezet en hebben een redelijk oppervlakte aan land om hun huis. Meestal zijn dit keurig aangelegde tuinen. Deze huizen zijn echter geen immense villa's of hele kastelen. Ook zijn landelijke huizen meestal niet al te modern van uitstraling.

De regels waar wij ons aan houden bij deze wedstrijd:
  • ¤ Je hebt je huis helemaal zelf of samen met iemand anders gemaakt. Het gebruiken van andermans werk is niet toegestaan.
    ¤ Het gebruiken van downloads in je huis is toegestaan. Echter zal je er dan wel rekening mee moeten houden dat als je wint, en je wilt dat het huis gedownload kan worden dat dat dan niet zo makkelijk gaat. Dus als je downloads gebruikt is het handig een bronnenlijst bij te houden zodat mensen die downloads apart kunnen downloaden zodat het huis er precies zo uitziet als de bedoeling was.
    ¤ Je budget is onbeperkt en je mag zelf weten hoe groot of klein je huis wordt (maar hou daarbij wel het thema in de gaten).
    ¤ Het liefst moet het een huis zijn dat nog nergens anders geplaatst is en die je dus speciaal voor deze wedstrijd gebouwd hebt.
    ¤ Teamleden mogen aan deze wedstrijd deelnemen, maar mogen niet stemmen.
    ¤ Je mag je inzending tussentijds wijzigen, zolang dat maar voor de deadline plaatsvind. (Originele post aanpassen, geen nieuwe post maken met je geüpdate plaatjes)
    ¤ De winnaar zal bepaald worden door middel van een poll die later in een apart topic geplaatst zal worden. Daar zal tevens een mooi overzicht gemaakt worden van alle inzendingen die in dit topic geplaatst zijn.
De overige informatie die ook niet onbelangrijk is:

Hoe kan je meedoen?
Je kan meedoen door screenshots van jou gemaakte huis in dit topic te plaatsen. Laat niet alleen de buitenkant van je huis zien, maar ook de binnenkant. Je mag maximaal 10 screenshots plaatsen om het niet te gek te maken.

De Deadline & Stemronde?
De deadline voor deze wedstrijd ligt op zondag 21 Februari om 12:00 uur.
Je kan vervolgens tot zondag 28 Februari op je favoriete huis stemmen.

Veel succes en bovenal natuurlijk veel plezier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

ik ga het ook maar proberen

EDIT: ik denk wel dat dat 10 screen limiet lastig gaat worden...

Laatst gewijzigd door Mastvlag op ma 25 jan 2010, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Nina schreef:Leuk! Ik ga mijn best doen, weet alleen niet of het lukt.
Het maakt niet uit als het huis wat minder mooi zou zijn dan de rest! Je moet altijd in jezelf geloven en wie weet win je wel gewoon :wink

Daarbij stellen wij iedere deelname zeer op prijs :smile

@Rest: Leuk dat jullie allemaal mee willen doen, ben benieuwd wat voor mooie bouwwerken er gebouwd zullen worden.
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

hiki schreef:Ik doe ook mee ik weet alleen niet of ik wacht op Sims 3 Luxe en het dan doe of ervoor al :razz
Je wacht op Sims 3 Luxe voor een landelijke uitstraling :razz

Ik doe mee, denk ik :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Adoror schreef:
hiki schreef:Ik doe ook mee ik weet alleen niet of ik wacht op Sims 3 Luxe en het dan doe of ervoor al :razz
Je wacht op Sims 3 Luxe voor een landelijke uitstraling :razz

Ik doe mee, denk ik :D
Modern kan ook landelijk zijn hoor :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Ik heb trouwens nog wel wat vragen:

1. Is het budget onbeperkt?
2. Maakt het uit of je nou bijv. een huis voor 1 persoon of voor 8 personen maakt!?
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Jenny schreef:Ik heb trouwens nog wel wat vragen:

1. Is het budget onbeperkt?
2. Maakt het uit of je nou bijv. een huis voor 1 persoon of voor 8 personen maakt!?
Zoals Hiki zegt maakt dat inderdaad niet uit, ik zal het er voor de duidelijkheid nog even bijzetten in de 1e post :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Oke!
Maar ik denk niet dat ik er al deze week aan kan beginnen, i.v.m. school. b :thumbdn
Ik denk dus dat het vrijdag/zaterdag word, maar dan ben ik nog niet te laat! :D

Maar zoveel tallent ofzo heb ik niet, maar vind het gewoon leuk om mee te doen! :laugh
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Nina schreef:Ik heb al een ideetje, twee eigenlijk, maar mijn tuinen zijn echt bagger. Ik ga het eest maar even in mijn ideeënschriftje tekenen :rolleyes
Doe jezelf niet tekort, Nina. Ik heb bij de tuinwedstrijd op dat andere forum een paar mooie dingen van je gezien. Ook een minimalistische tuin kan heel mooi zijn, weet je nog?
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Ik doe ook mee. Ik heb mijn huis al af, alleen even wat screens maken.

Maar verwacht niet teveel van mij. Zo goed ben ik ook weer niet in bouwen. Vooral mijn tuinen zien er soms niet uit. :S
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten