Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 2 van 20

Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

plykier1 schreef:Ik doe ook mee. Ik heb mijn huis al af, alleen even wat screens maken.

Maar verwacht niet teveel van mij. Zo goed ben ik ook weer niet in bouwen. Vooral mijn tuinen zien er soms niet uit. :S
dat heb ik ook meestal, heb ik een mooi huis, is de tuin hartstikke lelijk! :cursing
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Ik doe zeker mee :D , alleen hoe moet je het dan online zetten? Want als je het speciaal voor Sims 3 Nieuws bouwt kan het dus niet op de officiële Sims 3 site staan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Je hoeft er alleen screenshots (maximaal 10) van te plaatsen in dit topic. :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Aha! Een unieke kans om te bewijzen dat je wel een mooi huis in elkaar kunt flantsen. Mij zien jullie zekers terug! :biggrin
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Claudia schreef:Ik doe zeker mee :D , alleen hoe moet je het dan online zetten? Want als je het speciaal voor Sims 3 Nieuws bouwt kan het dus niet op de officiële Sims 3 site staan.
Je hoeft het in eerste instantie niet online te zetten (mag wel natuurlijk als je dat wilt). Screenshots plaatsen is genoeg.

Mocht je dan winnen dan mag je het huis gewoon naar ons toesturen (als je dat wilt) en zullen wij het op onze server zetten. Maar je mag het evengoed dan nog wel op de uitwisseling zetten.

Het is niet dat je het huis exclusief voor S3N maakt ofzo, het is gewoon een inzending voor deze wedstrijd en wat je er verder mee doet moet je zelf weten :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

De winnaar wordt toch wel een S3N exclusieve download? De rest maakt verder niet uit wat uploaden of niet betreft.

Enfin: ik doe voornamelijk mee voor de lol: is toch een leuke uitdaging dit, of je nu wint of niet.

Maar ik wacht toch even op Sims 3 Luxe: dan krijg ik altijd een bouw stuip en bouw ik veel :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Van mij word het ook pas in het weekend.. moet de sims nog weer opnieuw installeren en nog niet echt tijd voor... dat word niet eerder dan zaterdag/zondag maar dat maakt niet uit :P

Ik ben ook geen ster in huizen bouwen en mijn tuinen zijn ook verschrikkelijk.. maar ach proberen kan altijd :P
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Uhmm.. even een tip (maar misschien hadden jullie er zelf ook al aan gedacht). Op de site staat dat screens van je huis in dit topic geplaatst moeten worden, maar aangezien dit topic al 4 pagina's heeft die helemaal vol staan met reacties van mensen die meedoen, is het misschien handig om nog een topic aan te maken waar je echt alleen screens van huizen mag plaatsen voor de wedstrijd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Je mag je screenshots gewoon in dit topic plaatsen.

Aan het einde, bij de stemronde, zal ik een overzicht maken met bijbehorende linkjes etc. Ik weet natuurlijk niet hoeveel inzendingen we nu gaan krijgen, maar het lijken er toch een leuk aantal te worden. Maargoed dat komt wel goed, je kan gewoon je screens in dit topic plaatsen en je hoeft niet bang te zijn dat ze daardoor nooit meer terug te vinden zijn. Ik haal ze op 21 Februari allemaal weer naar boven en plaats ze in een apart topic (een beetje zoals de caption contest stemrondes) :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Oke, mooi :P Ik denk alleen dat een apart topic wel wat overzichtelijker is, maar als je vlak voordat we kunnen stemmen gewoon alles naar boven haalt is het natuurlijk ook overzichtelijk :laugh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten