Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Sims 3 s actie

EERSTE THEMA OPENBARE KAVEL om 13.00 word het thema gestart JE HEBT HIER EEN WEEK DE
TIJD VOOR VEEL PLEZIER :thumbsup

Laatst gewijzigd door lopter12 op zo 21 okt 2012, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Sims 3 seasons wedstrijd building seasons 21-10-2012

je kunt je bericht ook bewerken, dus als je nog iets wilt zeggen kan je dat nog in de eerste post doen.

als je wilt dat mensen mee willen doen is het misschien handig om alles wat overzichtelijker uit te leggen, want dat is duidelijker voor iedereen. :) Ikzelf zou namelijk best mee willen doen, en ik denk dat ik niet de enige ben, maar het is gewoon niet duidelijk wat er wordt verwacht, snap je? ;)

dingen die voor mij bijvoorbeeld niet duidelijk zijn is:

- is het een wedstrijd waarbij er mensen afvallen? loopt het verschillende rondes door of kan je je voor elke ronde apart inschrijven?
- welke uitbreidings- en accessoirepaketten zijn er toegestaan?
- mag je downloads gebruiken?
- moet het gebouw downloadbaar zijn? En moet dat dan op de uitwisseling zijn of op een andere site?
- Wanneer is de deadline? En wanneer begint het? Als er een x-aantal deelnemers is of kan je gelijk beginnen?

zo zijn er nog een heleboel dingen te bedenken. :)
als laatste tip heb ik dat je misschien leestekens kunt gebruiken in je tekst. dat maakt alles veel overzichtelijker te lezen. ikzelf kan het nu moeilijk lezen allemaal, sorry.

dit is trouwens als opbouwende kritiek bedoeld en niet om gemeen te zijn ofzo. ik vind het namelijk echt een leuk idee, maar het is nog wat verwarrend allemaal. ;)
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Sims 3 seasons wedstrijd building seasons 21-10-2012

de wedstrijd is vervroegd je mag nu met het thema openbaar kavel begingen tot
volgende week zondag om 13.00 21-10-2012 kan je aan het werk je mag altijd eerder inleveren en
heb je vragen stel ze aan me veel plezier
Ps je mag ook pas volgende week begingen
Afbeelding
Keep calm and say sims

Weergave- en sorteeropties

Gesloten