Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Jolovesyouall: Groene vingers & Natte tenen

Afbeelding

Afbeelding

Eindelijk na een lange reis vanuit elk een andere stad en 55+ woning, zien de zusjes Mientje en Truusje Honkvast elkaar na jaren enkel telefonisch contact elkaar weer terug. Ze zijn blij weer samen te zijn.

Afbeelding

Ik ben blij dat we eindelijk de kans krijgen om samen te zijn, dat was een goed idee van je Mientje zegt Truus..... Ja zegt Mientje, best leuk om ons op gegeven te hebben voor zo''n uitdagings programma, maar ik ben wel benieuwd wat ons staat te wachten? Laten we snel naar binnen gaan en zien wat er achter deze poort bevind.

Afbeelding

O hemeltje, tuin, water... bbbbrrrr niet goed voor mijn humeur dit..... Mientje daarintegen lijkt zich niks aangetrokken te hebben van het buiten gebeuren maar checkt de BBQ. Uiteraard moet het gewicht op peil worden gehouden en daar hoort lekker eten bij!!

Afbeelding

Misschien mogen we wel films in de bioscoop zien de hele dag en recensies schrijven, bedenkt Mientje zich. Nou mij maakt het niet zoveel uit als ze maar niet met water activiteiten aan komen zegt Truusje vastbesloten!

Afbeelding
Afbeelding

De beide zusjes zullen geduldig moeten afwachten wat hen staat te wachten, ze benutten de tijd met een relax uurtje zoals het oudere dames betaamd. Dan klinkt er een bel, en uit zichzelf springt de televisie aan. Via de televisie, zo blijkt zullen ze hun opdrachten vernemen. De dames springen kwiek en fris uit bed en joggen naar de tv, ze gaan er eens goed voor zitten........

Afbeelding

Mientje....... !!!!!!!! Neeeeeeee ze willen dat we gaan vissen, Mientje doet echter of het haar helemaal niet deert, tenslotte is vis voedsel, wat op een BBQ gebruikt zou kunnen worden? En als Truusje nou flink dr best doet komt het met lekker eten helemaal goed!

Afbeelding

Ho wat is dit?? Groenten fruit plantjes boompjes, zijn ze gek?? Dat is gezond en niet helemaal wat ik voor ogen had.... Ditmaal lijkt Truusje het niet zo erg te vinden, hhhmm lekker verse groenten uit de tuin, als Mientje nou elke dag beetje harkt en schupt en doet in de tuin dan komt er tenminste ook wat gezonds op het bord?

Afbeelding

Een hevige discussie ontstaat, de een wil dit niet de ander dat niet, eigenlijk willen ze helemaal niet wat het uitdagings programma hen voorschoteld!
Ze besluiten een hapje te eten, en na een miserabel hapje verbrande macaroni, ruimen de dames de keuken op, en zoeken hun bedje op.

Afbeelding

Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.............
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie