Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #69: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 16 september 2012.

Afbeelding
Hikari-desu schreef:Pfft, dit huis is zó smerig... Het is maar dat ik per uur betaald word!
colindavey schreef:Wat staar je me nou nog aan we zijnal 100 jaar dood!!! XD
Guppie schreef:Jaha, IK heb schone tanden! ~Tandpasta! Nu verkrijgbaar in de Etos!~
SimsBibbetje schreef:Hee lieverd, heb jij toevallig een paar ogen voor me, dan kan ik zien waar de uitgang is :D
Simhorselady schreef:Hihiiuuuh, kan je me ff helpen? Er is een bot los geschoten, het uuh doet een beetje pijn, hiihii.
abctje schreef:'Héé lekkerding, kijk eens heel diep in mijn ogen?'
'Euhhh, mevrouw, welke ogen?'
colafless schreef:Ik heb eindelijk na duizenden jaren gewonnen met verstoppertje!
Ddeemm schreef:'I am back! Muhaha!'
hiki schreef:Sorry dat ik u steeds wakker maak als ik de slaapkamer in kom: aan die rammelende botten van mijn lichaam kan ik niks doen :fluit
Dave. schreef:Weet je, door dit pakje denkt iedereen dus dat ik een vrouw ben.
Simsfreak schreef:Wel hallo daar :D
Matthieu schreef:'KIEKEBOE!'
SimFreakBE schreef:"Heeft u soms een glaasje melk voor mij? Ze zeggen dat melk gezond is voor de botten!"
arnoud schreef:hoezo te mager om en foto model te zijn :mad
deetui schreef:Nieuwsbericht: Anorexia neemt steeds meer toe bij de huishoudsters!
_GG_ schreef:Magere hein wou mij niet meer hebben ls zij huishoudstaer dus kom ik jou vervelen mwahahahahahaha
Evelien schreef:Vrouw des Huizes tegen haar man: Schat!! Dat je de werkster tot op het bot beledigd is 1 ding, maar je kunt ook overdrijven!!!
sims3Tiger schreef:I'm sexy and I know it.
Marinacht schreef:Dat strikje, waar dat voor dient vraagt u?
Nou dat houd het haar uit mijn ogen! ;)
Sanneke schreef:Ik ben een beetje afgevallen.
britje schreef:Kranten: "Skelet gezocht voor misdaden is gevonden in Moonlight Falls."

Bonehilde: En ik was nog wel incognito..."
siepiemischa16 schreef:Roddelpers:
Nina Nieuwtjes de schoonmaakster wilde zichzelf klonen, helaas is dat niet al te goed gelukt...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten