Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Hoe post ik screens op dit forum?

Screens op dit forum zetten is vrij eenvoudig, je hebt alleen een plek nodig waar je de screens kan uploaden. Zelf maak ik gebruik van Photobucket: erg gebruikersvriendelijk en gratis.

De url van een screen moet er altijd zo uitzien wil je het kunnen zien op dit forum:

Code: Selecteer alles

[IMG]LINKSCREEN[/IMG]
Deze code kun je rechtstreeks kopieren van je Bucket account: IMG Code.

Wil je een kleine screen die, als mensen erop klikken een grote screen wordt, dan moet je deze code gebruiken:

Code: Selecteer alles

[url=LINKGROTESCREEN][img]LINKKLEINESCREEN[/img][/url]
In Photobucket kun je onder Edit je screen verkleinen, geef de screen dan wel een andere naam: vaak zet ik er gewoon een s achter van small. Zo is de grote screen: screen1 en de kleine screen: screen1s.

Voor verkleinen en bewerken van screens zijn er veel gratis programmatjes, zelf gebruik ik PhotoFiltre voor simpele dingen, effe googlen en je hebt Photofiltro zo bijvoorbeeld van deze site.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Hoe post ik screens op dit forum?

Ahh, nu kan je hier wel op reageren. Gelukkig, ik kon eerder de 'antwoordknop' niet vinden :?. Ik heb een vraag, maar heb deze al onder Edwin z'n uitdaging gesteld (omdat ik hier niet kon posten), maar eigenlijk hoort-ie hier thuis :roll:.
Mijn vraag was hoe je foto's maakt van gebruikerspanelen (zoals Edwin heeft gedaan) en hoe je die dan vervolgens hier inplakt?
Sorry voor de dubbelpost :(
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Hoe post ik screens op dit forum?

Deze staaat ook in het S3N kantoor en daar kunnen lezers niet reageren: dan was is vergeten :wink: solly :oops:

Heb je een paintprogrammatje? Druk dan in het spel op Print Screen en gan dan naar dat paint programmatje en zoek de optie: pakken als nieuwe afbeelding. Je compuer kan namelijk 1 screen op die manier opslaan. Die screen kan je dan weer uploaden op Bucket.

Kan zijn dat de screen erg donker is: bug is dat :D
Afbeelding
Giulxx
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
zo 12 aug 2012, 21:04

Re: Hoe post ik screens op dit forum?

Mijn 1e eindelijke foto's ,,

Alissia van Blokland ging op zich zelf wonen, na haar scheiding met earl

Afbeelding
Dit was haar kleine huisje in een afgedankte wijk. Ze had immers nog niet gewerkt en was dus arm met een bedrag van 2000 euro leefde zij. Ze had ook een hond sizi een bullmastiff die aggresief was. maar hij liep 'snachts ook vaak weg :
Afbeelding.
en groef dan lekker in de tuin
Afbeelding

toen allissia oppeens wakker werd in de nacht hoorde ze de ijscoman en nam een ijsje.
Afbeelding

ze had nog 3 uur voor haar 1e werkdag..


latermeer

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie