Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #68: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 2 september 2012.

Afbeelding
-Milk Shake schreef:Toppunt van eenzaamheid : Alleen in de regen zitten met een spuug lelijke paraplu. :sleep
Guppie schreef:Iemand heeft mij toch gezegd dat het pas vanaf 15 november zou regenen...
fjordjes schreef:10201, 10202, 10203, .... shit, ben de tel kwijt, nu moet ik weer opnieuw beginnen met regendruppels tellen!
Dave. schreef:Sims 3 jaargetijden: niet iedereen is er blij mee.
AnsjJ2 schreef:"Hier en daar een bui" Zei het meisje geïrriteerd met de stem van Piet Paulusma.
Sanneke schreef:Ze zeiden dat het niet zou regenen :cursing
Matthieu schreef:Want ja, waarom zou je die paraplu boven je hoofd houden? Ik bedoel, wie doet dat nou als het regent.
lenhofcreathings schreef:O alstjeblieft, doe die poseplayer niet aan! NEE! Nu ook nog regen? Wil je me dood hebben ofzo?
Yade schreef:Mijn manicure dreigde in het water te vallen....lang leve de paraplu!
Simhorselady schreef: Krantenartikel

Meisje zit eenzaam in de regen te wachten tot dat seizoenen komt met het mooie weer.
arnoud schreef:oke allemaal leuk en aardig seizoennen maar wat moet ik met dat ronde ding :?
deetui schreef:'Nee he, komt EA eraan met regen, altijd mooi weer gehad, en moeten we nu opeens die gekke ronde dingen boven ons hoofd houden om droog te blijven', aldus Karijntje Klavia, van U't Benkske.
SimFreakBE schreef:Sinds ik die enorme rode paddenstoel geplukt heb, is het aan het regenen. Ik denk dat ik geen bovennatuurlijke champignons meer pluk xD !
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten