Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #67: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 19 augustus 2012.

Afbeelding
Shevens schreef:Sodeju! Wat ben jij... mooi... zeg...! *awkward smile*
Ddeemm schreef:Koeplant: 'Waaah ik ga je opetennn!'
Alien: 'Ik wil je hersens!'
Kabouter: 'En ik...ik..eh..woon in een paddestoel?'
hiki schreef:Op het schoolplein:

Kijk mama dit is waarom ik naar een andere school wil: de hele klas zit vol rare kinderen .... :huh
simsfan1988 schreef:Zeemeermin: dag lieve kinderen :laugh

Kabouter: waarom moet ik nou altijd het kabouterpakje aan :$ :cry mag ik alstublieft snoep van uw :$

Alien: zucht! We zijn net de deuren langs om snoep op te halen! Met een kabouter die loopt te zeuren. En mijn zusje denkt echt dat ze een koeplant is :fluit

Koeplant: geef al uw snoep want anders eet ik u op arggggghhhhhhh. :twisted

Zeemeermin: Het is vandaag volle maan! Vandaar dat iedereen zich vreemd gedraagt in moonlight falls :flapper
abctje schreef:Koeplant: 'Check die uiers onder mijn kin! Ik ben het engst!'
Kabouter: 'Check mijn kwadaardige baard! Ik ben enger!'
Koeplant: 'Nee ik!'
Kabouter: 'Nee ikke!'
Enz....

Aliën: *Zucht* 'Mevrouw, mogen we wat snoep?'
Matthieu schreef:Moonlight Falls geteisterd door kabouters, aliens en koeplanten.
Rik schreef:Zeemeermin: Wat zien jullie er eng uit zeg!! :)

Koeienplant: Bedankt!, mijn vader is ook echt een koe en mijn moeder echt een plant!!! :D

Alien & Kabouter: Uhhh??? :?
:D
Demikoeliejoelie schreef:Koeplant: Zijn puntige hoofden tegenwoordig in ofzo?
AnsjJ2 schreef:Alien: Wazzzaaaaaaaaaa

Koeplant: Hou nou eens op over die film! Ik heb de hele tijd die scene in mijn hoofd!
Sanneke schreef:Koeplant:IK MOCHT DE ALIEN ZIJN!
Bassie99 schreef:Sunset valley niews: Koeplant heeft haat aan aliëns, kabouter probeert te onderhandelen!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten