Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Extra plaatsen beschikbaar!

Afbeelding

Goede Simmies, Slechte Simmies loopt nog maar een paar dagen, toch willen we nog wat extra plaatsen beschikbaar stellen voor de leden die geen plekje hebben kunnen bemachtigen.

Wat Goede Simmies, Slechte Simmies voor De Sims 3 nou eigenlijk is kun je hier lezen!
Vragen mag je hier stellen.

Er komen 6 extra families bij, dus maak een top 3 van jouw favoriete families. Uit welke families je kan kiezen, zal je straks hieronder kunnen zien ;) Inschrijven kan vanaf dinsdag 10 juli 12:00!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Extra plaatsen beschikbaar!

Uit welke families kan ik kiezen?

Afbeelding

Familie Alleenstaande Moeders
Fiona McIrish is gewend om alleen te wonen met haar tienerdochter River. Maar toen de beste vriendin van Fiona met haar jonge dochter op zoek was naar woonruimte, bood Fiona aan dat de twee bij haar introkken. Zal Molly de perfecte huisgenoot blijken, of zal Fiona hier spijt van krijgen?

Afbeelding

Familie Frio
De broertjes Frio zijn cool, maar wel op een totaal verschillende manier. Connor is verlegen en lijkt afstandelijk; Jared is heel kil tegen zijn vrienden. Kunnen ze nog veranderen en zo cool worden dat iedereen hen geweldig zal vinden?

Afbeelding

Familie Keaton
Marty en Justine Keaton zijn allebei levendige Sims die van het buitenleven houden. Ze hebben beiden actieve carrières en hobby's. Zal hun levensstijl moeten veranderen als hun eerste kindje ter wereld komt?

Afbeelding

Familie Sekemoto
Yumi Sekemoto is onlangs ingetrokken bij haar zoon Leighton. Ze zal hem helpen om zijn peuterzoon Sam op te voeden.

Afbeelding

Familie Wainwright
Susan en Boyd zijn twee geniale techneuten die al hun vrije tijd in elektronica steken. Ze gaven hun dochter Blair als kind al het speelgoed waar ze om vroeg, in de hoop dat ze zichzelf daarmee zou vermaken zodat er voor hen meer tijd overbleef voor hun hobby. Nu Blair op zichzelf is gaan wonen, denken de Wainrights erover om haar oude slaapkamer om te toveren in hun volgende grote project...

Afbeelding

Familie Wan-Goddard
Pauline en Hank weten zeker dat ze voor altijd samen zullen blijven, want ze hebben zoveel met elkaar gemeen: feesten, het strand en muziek. Het is alleen nog maar de vraag of ze hun levensstijl kunnen behouden.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Extra plaatsen beschikbaar!

Bwuhg...had graag mee willen doen. Nou ja, even in de gaten houden maar :)
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Extra plaatsen beschikbaar!

Jammer! Ik had ook nog wel mee willen doen....zal het in de gaten houden,
want er missen nog steeds een paar pre-made families uit Sunset Valley als: Clavell, Ursine, Koffi, Wolff, Steel, werkende vrienden, Jolina, Kennedy en Andrews, die nog geen verhaal hebben. Ben benieuwd of ze nog mee gaan doen ;)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Extra plaatsen beschikbaar!

thetalkingtrampoline schreef:^ Oh, oke. Jammer, want zo'n dagboek lijkt me best leuk. Zijn de anderen al overgenomen?
Voor De Sims 3 versie van Goede Simmies - Slechte Simmies zijn geen plekken meer over.

Voor De Sims 2 versie wel xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Extra plaatsen beschikbaar!

Wauw, ik vind deze dagboeken en dit idee echt geweldig! Helaas was ik op vakantie tijdens de inschrijvingen.

Als er nog een extra plaats beschikbaar komt, wat moet je dan doen om die plek te krijgen? Gewoon PM'en?
Ik zag trouwens dat er net eentje gestopt was, komt er dan een nieuwe?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie