Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Eind opdracht!

Vanaf de zomervakantie konden we meegenieten met het leven de verschillende huishoudens uit Droomzicht en Sunset Valley. Dit was alles behalve saai! Alles kwam voorbij, van haat en liefde tot leven en dood. Verschillende huishoudens gaven ons een kans om een kijkje te nemen in hun leven, van sommige hebben we veel gezien en van anderen weer wat minder. Maar de uiteindelijke vraag is natuurlijk, wie heeft er gewonnen? Na veel discussie hebben we besloten om winnaars te kiezen uit drie verschillende categorieën. De categorieën zijn: 'Hoogste score', 'Langst volgehouden' en 'Leukste dagboek'. In totaal waren er dus zes winnaars mogelijk, maar wat bleek na het optellen van punten, het lezen van meningen en het nakijken van data: er zijn twee mensen die tweemaal hebben gewonnen! Uiteindelijk hebben we dus vier winnaars. Hieronder de gelukkigen en hun prijs!

Afbeelding

Simsverslaaft met het huishouden Heethart!

Afbeelding

Hiki met het huishouden Bigoli!

Afbeelding

Frozenland met het huishouden Bunch!

Afbeelding

Britje met het huishouden Van de Kerkhof!

Allemaal heel erg gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Opdrachtentopic voor GS-SS: Uitslag en einde uitdaging

Ow wat geweldig! Dank jullie wel :$ Iedereen bedankt voor de vele leuke, gezellige en motiverende reacties in mijn dagboek. Daardoor kon ik het tot het eind volhouden (H) Een hele mooie afsluiting voor mij van dit project. En bedankt Nina en Fransor dat ik mee mocht doen. En mooie banner ook. Ik ga hem vanavond plaatsen ;) de andere drie winnaars ook gefeliciteerd.

Nogmaals dank jullie wel en speciaal dank aan de volgers :thumbup Helemaal wauw dit!

:klap :knuffel :swing :thumbsup

Laatst gewijzigd door Froos op zo 14 okt 2012, 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie