Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

213 berichten • Pagina 7 van 11

Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

Ik weet niet of ik nog mee mag doen, maar anders was het gewoon heel erg leuk om de sims te maken :D .

Wedstrijd 4: paardenfamilie

Jaren geleden waren ze het middelpunt van de paardenwereld; 5x ruiter&trainer van het jaar, 4x olympisch goud, …
We hebben het hier natuurlijk over dé Anastasia Tranquility en haar echtgenoot Hugo. Sinds haar zwangerschap van de kleine Alexander is het stil rond de ooit zo fantastische ruiter en haar paard Al Zahraa. Maar nu komt het bericht binnen dat de in het geld zwemende Tranquility’s een bescheiden optrekje zouden hebben gekocht in Sunset Valley. De aanleiding van deze plotse verhuizing zou zijn dat Alexandra en Hugo het belangrijk vinden dat Alexander in een rustige en veilige omgeving opgroeit. Maar is de mysterieuze Alexander wel een schattig lief jongentje of is dit bedrog?



Anastasia is een nette, bescheiden, vriendelijke vrouw die een grote liefde voor paarden heeft.
Eig : *Netjes
*Zorgzaam
*Atletisch
*Paardenliefhebber
*Vriendelijk
Afbeelding


Hugo is dan weer de kokende huisvader, die naast dieren ook dol is op vissen.
Eig: *Sociale vlinder
*Geboren kok
*Dierenvriend
*Groene vingers
*Hengelaar
Afbeelding


Alexander is het schattige zoontje van Anastasia en Hugo, die al even verzot is op paarden als zijn moeder.
Eig: *Atletisch
*Vriendelijk
*Paardenliefhebber
Afbeelding


And last but not least: Al Zahraa. Dit dappere Arabische paard won al vele prijzen met Anastasia, maar is nu rustig op pensioen. (Wel gewoon een volwassen paard, anders gaat ie zo snel dood ;) )
Afbeelding
Eig: *Behendig
*Dapper
*Vriendelijk


**Voor meer screens van de Tranquility’s kun je terecht in mijn Creatietopic ** :laugh

Laatst gewijzigd door Youri op vr 24 aug 2012, 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

Aziatiche familie : Jangtsekiang.


Ni hao,nie sing Huang Fu. En dit is mijn familie.

Afbeelding

30 jaar geleden leerde mijn vader Chao mijn moeder Jia kennen.
Mijn moeder was op weg internationaal turnster te worden en ze leek voor mijn vader z'n ouders de ideale bruid. Mijn vader was stinkend rijk dus het huwelijk werd snel geregeld.
Mijn ouders trouwden volgens de Chinese traditie en zo werden Chao (betekent : boven alle) en Jia ( ofwel schoonheid) man en vrouw.
Mijn moeder bleef trainen voor het kampioenschap en mijn vader startte zijn eigen oosterse vechtschool. Na het winnen van het kampioenschap was het tijd voor de volgende stap. En zo werd ik, Huang Fu ( betekent : rijke toekomst - Ja,ik weet het mijn vader verwachtte veel van mij- ) geboren. Ik werd opgevoed volgens de oude chinese waarden. En op mijn 15de kreeg ik de kans van school voor een ontwikkelingsproject. Ik mocht enkele maanden in Sunset Valley gaan studeren. Ik leerde er zoveel bij en bij mijn terugkomst bleek mijn moeder opnieuw zwanger.
Mijn vader wou al langer zijn school uitbreiden en met een nieuwe baby opkomst,besloten we te verhuizen. Toen hij hoorde over Sunset Valley kozen we ervoor te verhuizen naar daar zodra mijn zusje (op dat moment was het geslacht nog onbekend :p ) oud genoeg was.

Nu is dus het moment.
We zijn nu al 3 uur aan het rijden en plots valt ons oog op een prachtig huis!
Het is perfect.

Mijn moeder die haar beroep verder zal zetten als acrobate en houdt van buiten kan er gerust heel de dag in de vrije natuur trainen.
Afbeelding

Net als mijn vader die maar al te graag mij er zal les geven in de oosterse vechtkunst. Tot mijn ongenoegen want ik ben niet zoals mijn ouders atletisch of gedesciplineerd :huh . Sterker nog ik ben een ramp :S .

Afbeelding

Eigenlijk moet ik van mijn vader zakenman worden maar ik heb heel andere dromen.
Ik hou van kunst en foto's nemen en wil dus zielsgraag fotograaf worden...
Maar pa is echt super streng :( Achja,tijd brengt raad.
Afbeelding


Oja ik vergeet het nog bijna,de tuin is ideaal om met mijn zusje te spelen. Ze heet Meiying en dat betekent beeldschone bloem. Het is echt een schat van een meid. Ze speelt prachtig muziek en is een heel verlegen maar bovenal vriendelijk meisje.
Afbeelding

Ik kijk uit het raam van de auto... -zucht- Dit is echt ons droomhuis...



Zo dit was het dagboek :)
Nu nog even de karaktereigenschappen.
Jia :houdt van buiten,
atletisch,gedisciplineerd
zorgzaam en geboren artiest
Wens : meester acrobaat.
Chao : Atletisch,gedisciplineerd op familie gericht,geen gevoel voor humor en houdt van buiten.
wens : oosterse vechtmeester
Huang Fu : artistiek,fotografen blik goed en vriendelijk
Meiying virtuoos,vriendelijk en verlegen
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

Paardenfamilie:
Charlotte, Chris, Alex en Jumper de Graaf
______________________________
Afbeelding

Dit is dan de familie De Graaf, een rijke, maar vooral ook erg geliefde familie. Een paar maanden geleden zijn ze verhuist vanuit uit rustige Twinbrook naar Sunset Valley, en om precies te zijn naar het huis Tranquillity 52. Veel familieleden van de Charlotte vonden deze keuze maar niks, omdat Sunset Valley eigenlijk maar een saaie en levenloze buurt is, maar ze verhuisde juist voor het avontuur en de spanning (en voor de hoop dat er een klein wonder gaat gebeurt.)

Sinds de verhuizing droomd Charlotte ervan om een wereldberoemde paardrijdster te worden, terwijl Chris er juist van droomde om zanger te worden, maar hij vond het wel leuk met hun paard Jumper. Daarintegen vond hun zoon Alex hun leventje op een paarden-boerderij maar niks. Hij wil juist zo snel mogelijk weg, weg naar de stad, naar Brigdeport of Starlight Shores, of iets dergelijks.

De familieleden:

Chris en Alex
Afbeelding


Chris de Graaf
Hoewel Chris oorspronkelijk uit Starlight Shores komt, is hij al vrij snel naar Twinbrook verhuist om daar met Charlotte te trouwen. Sindsdien leeft hij iedere dag met jaar en helpt hij haar haar dromen te bereiken

Eigenschappen:
Dierenvriend
Geboren kok
Milieuvriendelijk
Sociale vlinder
Sterrenkwaliteit


Levenswens:
Vocale legende

Alex de Graaf
Al vrij snel na de geboorte van Alex was al duidelijk dat hij het paarden-gedoe niets vind. Hoewel hij daarom eerst steeds van huis wilde weglopen, heeft hij er zich nu gelukkig wel bij neer gelegd dat het leven zo zal lopen.

Eigenschappen:
Ambitieus
Atletisch
Houdt van buiten


Charlotte en Jumper
Afbeelding

Charlotte de Graaf
Charlotte is geboren en opgegroeid, net zoals eigenlijk haar hele familie, in Twinbrook. Als gelukkig meisje is ze daar opgegroeid met twee zeer rijke ouders en drie ouder zussen. Alles veranderde echter toen ze Chris ontmoette, sindsdien wonen ze hier in Sunset Valley, wat haar ouders eigenlijk nog steeds niks vinden.

Eigenschappen:
Ambitieus
Dapper
Geweldige Zoener
Goed
Paardenliefhebber


Levenswens:
De ruiter

Jumper de Graaf
Jumper is gefokt als paard, maar al snel werd ze door Charlotte gekocht. Sindsdien zijn de twee beste maatjes en ze winnen ook nog veel prijzen.

Eigenschappen:
Snel
Behendig
Gehoorzaam
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

De agenda en wedstrijden zijn bijgewerkt.

Er is een aanpassing in het beleid van Sunset Valley: DE INWONERS.
Aangezien er al veel wedstrijden zijn geweest bij SVTR, maar niet genoeg om elke week een nieuwe opdracht te starten bij SVDI, zal er twee weken achter elkaar een nieuwe opdracht geplaatst worden, dan twee weken niets, en dan weer twee weken opdrachten. Zo spreiden we de opdrachten wat meer uit!
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

Huishouden Wrightweg 180

Afbeelding

Deze drie jongeren zijn al hun hele leven met elkaar bevriend. Hoewel hun persoonlijkheden compleet verschillen, kunnen ze altijd bij elkaar terecht en maken ze veel lol met elkaar. Chloe (vrouw in het midden) heeft van haar rijke overgrootouders veel geld gekregen waarvan ze een prachtig huis, genaamd Fairview, in Sunset Valley kon kopen. Ze twijfelde geen seconde en vroeg haar twee beste vrienden, Liam Cooper en Lara Jones meteen mee. Maar ook al zijn ze beste vrienden, zouden deze drie compleet verschillende persoonlijkheden wel samen in een huis kunnen leven zonder ruzies en/of spanningen?

Afbeelding

Lara Jones
Eigenschappen:
- sociale vlinder
- geboren kok
- feestbeest
- boekenwurm
- zuinig

Lara Jones, een meisje die ervan houdt om in het middelpunt van de aandacht te staan. Ook houdt ze ervan om feestjes te geven, maar ze mogen niet al te veel geld kosten, want ze is zuinig. Hoewel ze erg van feesten houdt zal je haar ook vaak ergens op een rustig plekje een boek zien lezen, zo komt ze altijd tot rust. En er zal nooit ruzie komen omdat er niemand kook in het huis, Lara is namelijk een geboren kok en heeft er totaal geen problemen mee om elke dag te koken.

Afbeelding

Chloe Davidson
Eigenschappen:
- slons
- genie
- feestbeest
- ambitieus
- vriendelijk

Chloe Davidson, het meisje wat nooit opruimt. Niet dat ze dat doet om andere te vervelen, ze heeft er simpelweg een hekel aan. Haar vrienden hebben daarom ook meteen een schoonmaker geregeld om irritaties te vermijden. Ze is ook heel slim, haar vader wilde altijd dat ze een zakenvrouw werd en haar moeder wilde dat ze net zoals haar een wetenschapper zou worden. Hier in Sunset Valley heeft ze alle rust om hierover na te denken. Ze wil wel een baan, ze is namelijk erg ambitieus en wil veel bereiken in haar leven. Verder is ze heel vriendelijk en vijanden krijgen is wel het laatste wat ze wil.

Afbeelding

Liam Cooper
Eigenschappen:
- dapper
- houdt van buiten
- snel aangebrand
- virtuoos
- atletisch

Liam is een dappere jongen en hij laat dat ook graag zien. Als een van zijn vrienden problemen heeft zal hij dan ook altijd voor hem/haar opkomen. Hij houdt ook van het buitenleven, daarom zit hij vaak buiten of gaat hij hardlopen, hij is namelijk ook atletisch. Over zijn carrière twijfelt hij nog, wil hij als dappere en atletische jongen bij de brandweer of een muzikant worden door zijn passie voor muziek? Maar een ding over Liam is zeker, je moet hem niet boos maken want hij is snel aangebrand.

Ik had zin om ook eens een keertje mee te doen :D

Edit: sorry voor de grote foto's, photobucket doet raar
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 6! (p.12)

#WEDSTRIJD 7.

Afbeelding
Bovennatuurlijk is nog maar net uit, of er dagen allerlei heksen, feeën, tovenaars, zombies, vampiers en weerwolven op! Een nog onbekende, bovennatuurlijke familie gaat Sunset Valley dan ook betrekken. Zij zoeken een duister huisje waar zij hun bovennatuurlijke gaven kunnen uiten, zonder al te veel opgemerkt te worden!

#opdracht.
Maak een compleet nieuwe familie met vijf bovennatuurlijke sims, je mag zelf invullen wat voor personages het zijn en wat hun krachten zijn, geef een mooie beschrijving (biografie) bij je sim. Je mag zelf weten wat voor eigenschappen en sims het zijn.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk. (bovennatuurlijk verplicht!)
- Maak een compleet huishouden met vijf bovennatuurlijke sims.
- Gebruik create-a-style goed.
- Maximaal 10 foto's.
- Er mag één iemand winnen.

Laatst gewijzigd door Dave. op za 13 okt 2012, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie