Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #64: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 8 juli 2012.

Afbeelding
Snow-Angel schreef:Meisje: Wat lief dat oma mij een nieuw halster heeft gegeven
Paard: weeeeeeeeeeh OMA HAAT MIJ *snik*
colafless schreef:Het meisje: Ik heb vanavond eindelijk een date!

Het paard: Ik heb er al zoveel gehad, vanavond heb ik er weer 1, alleen mijn adem stinkt behoorlijk.
Dus jij mag als mijn verzorgster mijn tandenpoetsen!
arnoud schreef:omg ben je alweer aangekomen :scared arme ik :cry
Charge schreef:Je moet een geveven paard niet in de bek kijken...maar dit wordt wel erg moeilijk...
SimsBibbetje schreef:Paard: ga van me aaafff !! Er komt een vrouwtje aan !! En het is niet bepaald sexy als jij bovenop mij zit !
abctje schreef:Áaaaah!!! Ik heb een slang ingeslikt!!! :scared
óhnéé, het is mijn tong :$
Simhorselady schreef:Paard: Ow man wat ben ik moe...
Meisje: -.- Het is geen Ow man, WANT IK BEN EEN VROUW!
Evelien schreef:Paard: AAAANVALLLLEHHHH! oooh chips ik zit in de Sims 3 Beestenboel en niet in de Sims 3 Middeleeuwen! Hey baasje wil je de cd-rom even omwisselen?
Matthieu schreef:'Kijk tandarts, mijn gebit..'
*tandarts valt flauw van adem*
'JA HALLO, ZO KOM IK NOOIT VAN DIE GELE TANDEN AF BITCH!'
Dave. schreef:NIEUWSFLITS:
'Paarden geteisterd door de welbekende mensen-ziekten Pfeiffer.'
*Emma* schreef:Het meisje : Ja en het kwadraat van 4 is toch 8 of niet maar ik heb wel vermenigvuldigt met 2 oei dan is dat niet juist he of wel en dan is dat kwadraat dan 16 , is dat dan wel juist als ik het vorige niet juist had , weet jij het soms misschien ?
het paard : NEE , dat weet ik nu helaas (gelukkig) niet want ik ben een paard en ik verveel me dood met jou op me rug , dus doe iets nuttig !!!
cynderxxx schreef:Nieuw: Het Zingende Paard. Trek aan een van de maanharen om je favoriete nummer te horen terwijl je een heerlijke bosrit maakt. "Wij zijn niet aansprakelijk voor doofheid of flauwvallen van stank als je vlak voor het paard staat."
lenhofcreathings schreef:*gaaaap*
simsfan1988 schreef:Voorpagina nieuws paard raakt in paniek om een tuinslang
Paard: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh HELP
Meisje: Blijf rustig de slang doet je niks! het is maar een tuinslang :thumbdn Angsthaas :lol
Paard: oh :$
Meisje: Wat een schande ik schaam me dood, nu heb ik vast een zeker de wedstrijd verloren :cursing
simsverslaaft schreef:Paard:*gaaaaaaaaaaaap* ga je nou nog wat doen, ik val in slaap :wachten
annoesjka schreef:HAHAHA wat grappig
Spiderlady schreef:Extra nieuws!

Na een reeks van aanvallen op mensen, lijken de vampieren nu ook zijn overgegaan op paarden...
Mocht u gebeten worden door dit paard, blijf dan uit de zon, kies voor een nachtelijke baan en bestel zakjes bloed met bloedgroep 0-positief via Sanguina-100357. Dank voor uw aandacht
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten