Hier is dan mijn huis voor de opdracht. Ben zo blij dat hij klaar is. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Dit is de voorkant van het huis. Zoals het hoort bij Barok is het in complete links rechts symmetrie.

Dit is de achtertuin met terras. 's Nachts is alles mooi verlicht. Ook kan je wat beelden in de tuin vinden(in de rechter hoek van de foto mijn favoriete beeld).

Overzicht van de begane grond. Links zie je de keuken en eetkamer. Rechts de studeerkamer met research hoek, ook vind je hier mogelijkheden om te relaxen na het harde werk. In het midden zie je de woonruimte, met veel ruimte voor een groot feest.

Hier zie je de bovenverdieping. Ieder gastenverblijf heeft zijn eigen thema. De groene kamer is het gasten verblijf voor een koppel, hier hebben ze ieder een eigenbadkamer. De twee kamers bij de balkons zijn de kamers voor de heren van het huis. Op de overloop kan je relaxen en aan je vaardigheden werken. Ook hier is alles ruim opgezet om het gevoel van de kastelen van voor de franse revolutie te krijgen. Versailles was dan ook deels de inspiratie voor deze woning.

Hier is een inpressie van de keuken en eetkamer.

Dit is de loungehoek uit de woonkamer. Let op de bontprintjes die je in het hele huis kan vinden. Dit om de stijl van Zuid-Afrika een beetje door te laten komen.

Dit is de researchhoek van de werkkamer. Hier kunnen ze alles vinden wat ze nodig hebben.

Hier zie je twee van de slaapkamers.

Dit huis is beschikbaar voor $199.983. Het lukte me helaas niet om er een screen van te krijgen.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden en zo ja stem op mij.
Laatst gewijzigd door docdream op do 13 mei 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.