Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 31 van 34

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

En wat was het weer spannend! Er waren een paar deelnemers waar zo veel op werd gestemd, maar gelukkig heeft iedereen toch heel veel stemmen gekregen!
Jammer genoeg is er 1 duidelijke verliezer. Sorry, Nathalie88 (14p.). De stemmers vonden jouw strandhuisjes niet de allermooiste.
2 deelnemers zijn sowieso door: Timon4 (24p.) & Hiki (22p.). Gefeliciteerd, Timon4, je hebt deze opdracht gewonnen!
TenerifeTerreur en Bloos6 hebben allebei evenveel stemmen gekregen: 18 punten. Het was dus aan mij de keuze wie eruit moet. Ik heb heel goed gekeken en vergeleken, maar het was nogal moeilijk. Ik zag bijna geen verschil. Het enigste, grote verschil, waren de kleuren. Daar heb ik uiteindelijk mijn keuze op gemaakt. Dat betekent dat Bloos6 de race moet verlaten. Jouw kleuren vond ik het minste, en de huisjes van TenerifeTerreur vond ik iets leuker eruitzien (aan de buitenkant). Sorry, ik hoop dat je veel plezier heb gehad in deze wedstrijd!

We nemen dus afscheid van Bloos6 en Nathalie88.

Timon4, Hiki en TenerifeTerreur, gefeliciteerd! Jullie zijn door naar de finale. Maar eerst komt er een leuke tussendooropdracht, de Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten Zomer Vakantie Challenge pfoe wat een naam (:
Meer daarover kunnen jullie zo lezen in een ander topic.
Nathalie88
Snackventer Snackventer

:dag

Jammer dat ik eruit ben...... maar had het al wel een beetje verwacht, dit was niet mijn beste opdracht :S
Maaaaaaaar ik ben ook wel trots dat ik toch zover gekomen ben!

En hiki, timon en tt veel succes, ik blijf het zeker volgen :bloemetje

@Nina, bedankt voor het organiseren je hebt het super goed gedaan :applaus

Tot de volgende bouwwedstrijd ;-)

:wub
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Jammer dat ik er uit lig :( Maar eigenlijk ook niet zo erg ,want als ik naar de datum kijk van de volgende opdracht en wanneer die af moet zijn dan had ik het waarschijnlijk niet gehaald. Hij valt namelijk nog in mijn vakantie. Dus of ik mee ga doen ligt er helemaal aan hoe druk ik het de komende weken heb en of ik zin heb in mijn vakantie.

En ik heb al die weken met plezier gebouwd aan al die huizen .Het waren prachtige opdrachten :thumbsup Bij een volgende wedstrijd zal ik me zeker weer aanmelden :D

Iedereen bedankt voor het stemmen :bloemetje
En de andere deelnemers succes met bouwen. Ik ga jullie zeker beoordelen op jullie bouwkunsten :fluit
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

De finale!

De Zomer Vakantie Challenge is met succes afgerond en nu is het tijd voor de finale met deze drie finalisten: Timon4, Hiki en TenerifeTerreur!

Jullie hebben aan een aantal opdrachten gewerkt en alle opdrachtgevers zijn blij met het resultaat. Het leek ons leuk dat ze elkaar zouden ontmoeten, maar waar? Bij de familie Thales (opdracht 1) thuis? Of in de vakantiehuisjes van de Spaanse jongeren (opdracht 4)? Nee!

Het is de bedoeling dat jullie een ontmoetingsplaats gaan maken in hartje Sunset Valley, waar nu het park is! Verwijder alles op dit grote stuk grond en maak er iets moois van. Er zit geen budget aan vast!

Gebruik je fantasie, maak een paar leuke winkels of een mooi restaurant. Of je bouwt een mooi park met leuke bezienswaardigheden. Als er maar veel te doen is en mensen elkaar kunnen ontmoeten!

Veel succes met bouwen. Jullie hebben een maand de tijd, tot zondag 7 november 15:00! Het inlevertopic gaat een week daarvoor open.

Vragen kunnen jullie altijd stellen. Veel succes, Timon4, Hiki en TenerifeTerreur!
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Nina schreef:Het is de bedoeling dat jullie een ontmoetingsplaats gaan maken in hartje Sunset Valley, waar nu het park is! Verwijder alles op dit grote stuk grond en maak er iets moois van. Er zit geen budget aan vast!

Gebruik je fantasie, maak een paar leuke winkels of een mooi restaurant. Of je bouwt een mooi park met leuke bezienswaardigheden. Als er maar veel te doen is en mensen elkaar kunnen ontmoeten!
:thumbsup leuke opdracht: ik was zoiets allang van plan eigenlijk :wub
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie