Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

88 berichten • Pagina 4 van 5

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: 5 Star Island; opdracht 2 :D

oké, alleen, ik heb wat problemen met sims, ligt aan een download of zo, dus bij mij gaat wat langer duren, (hij valt nogal vaak uit..)

EDIT: hij valt nog steeds uit, maar daar zal ik maar mee moeten leven, want ik ga niet alles verwijderen ....

Ik weet eigenlijk niet wat punk is :O , kan iemand mij dat uitleggen.. :fluit

EDIT: ik heb dus waarschijnlijk de vogelverschrikker verwijdert, net nu ik hem nodig heb :cursing

(ik heb buiten bijna klaar, ik moet binnen de onderverdieping nog wel van kleur veranderen, en dan moet ik nog 1 badkamer en nog 1 slaapkamer, punkstyle.)
Afbeelding
Lisa is de naam
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 5 Star Island; opdracht 2 :D

Is het goed dat ik deze ronde even oversla? ik heb namelijk een heel drukke week (iedere komende (ochtend, middag en) avond musical opvoeren/repeteren..) en ik ben nog lang niet klaar met mijn boerderij-huis-ding.. en ik heb per dag maar een half uurtje vrije tijd.. :S dit duurt tot de avond van Koninginnedag, dus sorry, ik doe deze ronde (waarschijnlijk) niet mee..
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Gesloten