Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 4 van 6

MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Re: Build my dream! Inschrijving.

Oké, ik heb het huis af en foto's gemaakt! Ik moet er wel bij zeggen dat er niet veel rood in voor komt! Ik kan geen meubels 'bewerken', dan valt mijn spel uit. Vandaar dat ik het met de standaard kleuren heb gedaan. Sorry daarvoor..
Love your life
SunShineMimi

Als er verder niks word gedaan met de huizen heeft het ook weinig nut meer om nog mee te doen.. essel reageerd niet meer.. wel online maar toch niet verder gaan met dit.. beetje jammer.. wordt er ook een beetje sjaggerijnig van.. Heb veel werk besteed aan mijn huisje.. en denk dat ik dan spreek voor meerdere die hun huis af hebben.. Vindt het dus erg jammer dat er verder niks meer word gedaan.. geen afvaller.. geen winnaar.. geen reactie.. geen opdracht meer.. dus tja.. weet niet meer wat ik moet zeggen..;)
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Er word zeker nog wat aan gedaan :D
Ik was de laatste dagen druk met mn dagboek. Als ik daar bijna mee stop zeuren jullie daarover, en nu ik hier even niet reageer omdat ik met mn DB bezig ben is het ook niet goed :$

Maar Melissa Roos, je hebt veels te veel plaatjes gebruikt! Ik had gezegd dat stuk of 10 de limit was dus 13 zou nog kunnen, maar 31 is wel wat veel :$ Ik ga dus niet alle plaatjes gebruiken... Alleen het vooraanzicht de beneden verdieping, en de bovenverdieping. 9dat geld voor iedereeen... ;))

Mensen kunnen straks gaan stemmen (A)
Essel

Re: Build my dream!

Hoezo slecht aangegeven?? Het is toch duidelijk dat je je nog kon inschrijven?? En er stond ook duidelijk tot wanneer je kon inleveren ;)
Essel

Maar ik had ook in de titel gezet dat je je nog kon inschrijven ;)
Dus degenen die zich nog wilden inschrijven konden dat goed zien.. Maar ik snap het..
Ik zoek wel een oplossing...
SunShineMimi

essel..?? Is het misscchien niet handig om een overzicht te maken .. Want nu loopt iedereen strx te zoeken door het topic.. Of zie ik dt verkeerd?? ik weet trouwens ook nie of ik het met dt hele stemmen eens ben.. Ik bedoel het huisje is voor die ''sims' in de opdracht.. Is het dn miss niet handig als jij zelf kijkt welke het best bij de opdracht past?? En dan een volgende opdracht neerzet met een afvaller.. En een winaar van deze opdracht??
Alles wat ik zei bedoel ik echt niet rot hoor.. sorry voor als het zo overkomt.. Niet mijn bedoeling.. :D
Afbeelding
SunShineMimi

Essel schreef:Hoezo slecht aangegeven?? Het is toch duidelijk dat je je nog kon inschrijven?? En er stond ook duidelijk tot wanneer je kon inleveren ;)
Je kan je vanaf nu inschrijven tot en met zondag 7 november. De einddatum voor opdracht 1; 21 November 2010.
Ben er nou niet zo zeker van of het werkelijk goed aangegeven was.. aangezien deze datums dus gewoon niet klopte;)
Afbeelding
Essel

Die datums klopten wel hoor!!
Alleen omdat ik bezig was met mn DB werd het ietsje later...
Ik heb het er toch opgezet? Het stemmen enzo...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie