Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 4 van 20

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

hiki schreef:
Hendriik schreef: Maar foto's mogen nog veranderd worden toch, oa. van een andere richten geschoten worden?
Xelles is verantwoordelijk voor deze wedstrijd: maar het lijkt mij dat je pas foto's online zet als je echt klaar bent en dat achteraf veranderen niet echt de bedoeling is.

Maar dat denk ik: even wachten op een reactie van Xelles.
Ik had al enkele dagen geleden aan de regels toegevoegd dat tussentijds veranderen toegestaan is. Zolang je uiteindelijke plaatjes maar voor 21 Februari in dit topic staan (anders gebruik ik de meest recente). Het liefste trouwens je oude post wijzigen ipv een nieuwe te plaatsen, anders raak ik compleet in de war ^^
Nina schreef:Ik ben al bijna klaar :smile

Misschien is het een idee, om een powerpoint presentatie te maken. Netzoals er in BMD op het EA Sims 3 forum wordt gedaan. Hier kun je veel meer foto's laten zien.
Je powerpoint upload je dan op bijv. SlideShare en dan kun je er ook meer tekst enz. bij geven.
Een slideshow geeft inderdaad ruimte voor meer plaatjes of text, maar mensen houden er niet heel erg van om alle slideshows van alle deelnemers te moeten bekijken en dus apart op linkjes te klikken. Een overzicht in een topic levert meestal meer stemmen op omdat dat gewoon makkelijker en sneller te overzien is.

Dus laten we voor deze wedstrijd maar geen slideshow doen, wellicht voor een volgende als we zien dat dat toch echt handiger is omdat we zoveel deelnemers hebben.
Afbeelding
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Nog even om foto's op deze site te zetten. het lukt me nog steeds niet. Ik kan me niet registreren op photobook op een één of andere manier. Volgens mij krijgen julile geen foto's van mij te zien :( heb ikweer.
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic

Ja dat weet ik. alleen als ik op mijnalbum doe en het plaatje hier toe voeg staat er dat de afbeelding niet geshowd kan worden zegmaar. En bij photobucket kan ik geen account aanmaken.
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik doe het zelf toevallig ook via mijn album. Als ik een afbeelding wil plaatsen, ga ik naar het juiste album. De afbeelding klik ik dan een keer aan, zodat die in een nieuw venster groot wordt weergegeven. En de link die daarboven staat plaats ik hier. Met de IMG tags eromheen. Als je namelijk niet van de apart weergegeven afbeelding uitgaat wordt er naar je album gelinkt en dan gaat het niet goed. Kijk maar, je zult zien dat de url's verschillen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Afbeelding
Stefanovic

-->>Zie mijn nieuwe inzending op pagina 23! :blush

Laatst gewijzigd door Stefanovic op ma 08 feb 2010, 14:26, 4 keer totaal gewijzigd.

I-<3-SIMS-3
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Hendriik schreef:Bronnenlijstje van downloads:
- Sims Store: Banketventilator.
- Awesim.sixty-ten.net: De gehele Mid-Century collectie.

Ik ben nog niet helemaal blij met het buitenaanzicht plaatje, dus die kan nog veranderen.

Hendriik.
ik heb een vraagje: mag ik die ventilator ook????
:wub I <3 Sims 3 :wub
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

die ventilator staat niet meer op de Sims 3 store als gratis download jammergenoeg: heb het gisteren nog geprobeerd :crying

Ik heb hem nu wel maar omdat ik Simpoints heb gekocht: dan krijg je hem.
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

@Hiki

Nog even over dat 'genoeg tijd voor inrichten', dat weet ik.
Maar ik lag gister in bed en zat alles in mijn hoofd weer even door te kijken en mijn tuin ga ik ook weer veranderen :P
Ik moet op een gegeven moment 'm wel online gaan zetten aangezien ik anders blijf veranderen ;)

Maar inderdaad nog tijd genoeg!

@Simsmodel

Ongelofelijk mooi huis! Ook leuk die gracht eromheen met dat bruggetje :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Gesloten