Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

96 berichten • Pagina 3 van 5

Nathalie88
Snackventer Snackventer

Re: Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten: Inleverto

Hierbij mijn inzending!

Voorkant:
Aan de voorkant zien de huisjes er echt uit al traditionele vakantiehuisjes. De huisjes hebben aan de buitenkant de favoriete kleur van hun bewoner.

Afbeelding

Zwembad:

Afbeelding

Achterkant:
Hier zie je dat de huisjes toch wat groter zijn dan dat ze aan de voorkant lijken. Door de grote ramen hebben ze boven en beneden lichte kamers met een geweldig uitzicht!

Afbeelding

Terras:

Afbeelding

Het huisje van James:
Dit huisje is helemaal rood, maar omdat hij uit Amerike komt heb ik ook de kleuren wit en blauw (van de vlag) gebruikt.

Afbeelding

Het huisje van Hanna:
Helemaal in het groen en bruin. Deze kleuren komen veel voor in de natuur en omdat zij gek is op het buiten leven wilde ik dit gevoel naar voren laten komen.

Afbeelding

Het huisje van Marjorie:
Zij heeft een van de grootste huisjes. Met boven een grote luxe keuken met alles erop en eraan. Beneden heeft ze een romantische slaapkamer met grote badkamer.

Afbeelding

Het huisje van Keith:
Is zoals hij wil in het blauw, zowel binnen als buiten. Boven heeft hij zijn slaapkamer, badkamer en woonkamer. En beneden een grote keuken.

Afbeelding

Het huisje van Jessie:
Zij heeft boven de woonkamer, keuken en badkamer. Door de badkamer in het midden te zetten krijg je een apparte indeling. Beneden heeft zij haar slaapkamer. Alles in de kleur oranje, dit geeft het huisje een vrolijke uitstraling.

Afbeelding

Het huisje van de begeleiding:
Hun huisje is het grootste maar ze zijn dan ook met z'n tweëen. De kleuren zijn neutraal. Boven hebben ze de badkamer, woonkamer en keuken. Beneden hebben ze beiden een eigen slaapkamer.

Afbeelding

Dit is mijn inzending! Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden!!

:wub

Weergave- en sorteeropties

Gesloten