Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 3 van 16

appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

als het kan wil ik nog wel meedoen!

---------------------------------------------------------
Afbeelding
Hoi ik ben Laura, ik ben dol op de winter en ik draag een kleding combinatie van lolita gotick en strikjes :P Mijn Vriendje heet Robin en is super lief maar woont in Engeland, ik woon ik Groenland. Ik woon hier met mijn moeder omdat mijn vader ons heeft verlaten toen we nog in NY woonden.

Afbeelding
Ik ben dol op poseren en ga zomaar door ik zit bij modellen bureau: Wild Model
Ik hou er ook van om midden in de sneeuw te zitten, mijn moeder lijkt teveel op mij en daar wil ik dus niks mee te maken hebben. Soms voel ik me wel eenzaam want op school word ik niet aangekeken en ga zo maar door. Ik word daar genegeerd. Gelukkig mag ik binnekort gaan studeren in NY ZONDER mijn MOEDER

Afbeelding
Ik ben wel een stoer meisje, met veel pit en laat niemand over me heen lopen. Ik vind ook dat alle dieren vrijgelaten moeten worden in het dierenasiel. Ik sta voor mijn recht en als je mij slaat krijg je er 10 terug, Maar genoeg over dat. Ik ben 14 en dol op modellenwerk ik ben echt blij als ik voor de camera sta, Neem je me aan dan weet je dat je een meisje hebt dat veel zin heeft in de competitie :swing

Afbeelding
Maar mensen, DOEI!! Ik ga nu naar het buurthuis waar ik altijd met anderen spelletjes doe enz (niet mijn vrienden) Ik ga nu plezier maken, Ik hoop dat ik jullie nog eens zie
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

haha, Laura is mijn eigen naam vandaar xD

en ja ik weet dat ze dun is, dat komt door het jurkje XD

Laatst gewijzigd door appel&peer op za 04 feb 2012, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

^bedankt :$
MissJK
Snackventer Snackventer

Haha...,ja dat las ik,ff opschieten dus! XD Enne,meteen nog een vraagje;hoe zit dat met de kapsels?? Mag je in de loop der tijd die wel aanpassen of niet? En gaan we dan realistisch doen,en kan (mag) je niet zomaar van kort naar lang en andersom? Of ga ik nu te ver,lol? :p
But At Least I Got My Friends....<3
MissJK
Snackventer Snackventer

deetui schreef:oops foutje! ik wou loungefan typen maar dacht toen aan de winnaar van de vorige editie! Oke jij bent ook jury!
Misschien meteen een leuke 'traditie'...;de winnaar zit/mag sowieso in de jury van de volgende editie (er vanuit gaande dat die komt.. ;) )
Zomaar een ideetje... (A)

_______________________________________________________________________________________________________________

Maar goed,mijn inzending:

Naam: Stella Sway
Leeftijd: 22

Afbeelding

Hoe komt ze hier...?
Hoewel ze een fijne en zorgeloze jeugd heeft gehad in Hidden Springs,miste er altijd al iets in het leven van Stella...Alle dingen die haar ouders naar het vredige oord hadden getrokken,begonnen haar meer en meer te vervelen. Nu ze klaar was met school wist ze eigenlijk niet zo goed wat deze plek haar kon brengen. Buiten een baan in de lokale galerij,boekenwinkel of bar,was er niet heel veel wat haar enigszins aansprak...,en over de mannelijke bevolking van het stadje hoeft ook niet gerept te worden - na 2 schattige tienerliefdes had ze niet veel leuks meer ontmoet. Daarbij heeft ze een grote liefde voor muziek en kunst,maar buiten de geweldige inspiratie die haar geboorteplaats bood..,was ook hier verder niet veel roem te behalen.
Dus.....,na een lang en ernstig gesprek met haar ouders,besloot Stella een duik in het diepe te nemen en te verhuizen naar Bridgeport! Natuurlijk waren haar ouders niet dolenthousiast,aangezien dat niet om de hoek was..,maar ergens snapten ze hun dochter ook wel in haar zoektocht naar faam en geluk,en dus zouden ze voor zover ze dat konden,haar zoveel mogelijk helpen.
Dit gezegd en gedaan..,pakte Stella de paar dierbare spullen die ze had,kreeg nog een goed gevulde enveloppe van haar ouders toegestopt en vertrok met een gezonde dosis spanning naar de grote stad!

Maar daar aangekomen bleken dingen niet zo rooskleurig als gedacht..............
Haar appartementje,wat ze had gehuurd via internet,was wel zo groot als in de advertentie stond,als je de boilerruimte en de hal erbij op telde ja! En over die enorme schimmelplek in de douche stond ook niks vermeld! Maar ja,ze was er nu..,en positief ingesteld als ze was,zag ze de oplossingen wel. Alleen had ze nog nooit in haar leven zélf afgerekend in de kluswinkel,en zaten galerijen en orkesten ook niet zo ernstig te springen om een nieuwkomer,dus de enveloppe van haar ouders ging veel sneller leeg dan gewenst,en ook de bodem van haar eigen schamele spaarrekening kwam snel in zicht..
Waarom had ze zichzelf dan ook meteen getrakteerd op een nieuwe garderobe en luxe kappersbezoek?! Natuurlijk..,de complimenten waren daarna niet van de lucht!En dat was fijn,want zo had ze zichzelf eigenlijk nog nooit bekeken,maar dat geld was misschien toch beter besteed geweest aan...ermm,eten??
Met dit nog door haar gedachten dwalende,begon ze aan haar dagelijkse zoektocht door de krant,naar de baantjes die ze thuis niet eens in overweging had genomen,toen haar oog viel op een oproep voor een modellenwedstrijd....
En alhoewel dit nou niet echt de manier was om in haar ogen een fatsoenlijke boterham te kunnen verdienen,was ze ondertussen wel tot inzicht gekomen dat ook haar uiterlijk een vorm van creativiteit kon zijn,en misschien wel 1 die betere dingen in petto had dan ze in eerste instantie dacht.........

Afbeelding

Ben benieuwd naar de opdrachten! :swing En de rest van de concurentie natuurlijk :twisted ,vind het tot nu toe een leuke/sterke groep! :laugh
But At Least I Got My Friends....<3
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Ik zou ook graag meedoen! :laugh

Afbeelding

"Hey daar! Ik ben Annemary Olijve, maar noem me maar Anne. Ik woon in Twinbrook en ben 19 jaar. Volgens de wet ben je dan 'jongvolwassen', haha. Ik schrijf me in, omdat mijn moeder deze advertentie had zien staan. Zij is zelf hobbyfotograaf en ik ben natuurlijk altijd haar proefkonijntje, haha. Ze is wel lief, hoor! Volgens haar ben ik er mooi 'uitgekomen', zoals zij zegt, maar zelf vind ik mij niet meer dan normaal. Oh.. wacht! Ik heb nog wel een foto van haar en mij!"

Afbeelding

"Haha, ze is zo grappig. Maar goed; Back to the point. Ik neem aan dat ik nog wat meer over mezelf moet vertellen? Dat komt goed! Hmm.. Mijn favoriete kleur is blauw en ik ben een kattenliefhebster. Ook houd ik erg van schattige dingen, maar dat kan ik je wel laten zien aan me kamer!"

Afbeelding

"Hier spendeer ik veel van mijn vrije tijd en als ik niet hier ben, ben ik wel bij mijn lieve vriendje. Naja, in iedergeval. Ik werk in het kuuroord. Het is daar zo fijn en fris; niet te vergeten dat het daar superlekker ruikt. Er komen veel interessante mensen langs, van sterren tot bijna uitgestorven mensen, haha. Hmm.. Wat kan ik nog meer vertellen? Ik weet het niet! Laat ik dan maar mijn slotzin maken. Doe er wel gelijk een foto van mijn vriendje bij!"

Afbeelding

"Ik wens iedereen in deze competitie veel succes! En ik hoop dat ik een beetje tegen jullie op kan, haha! Bye Bye~!"
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten