Monstermummie schreef:EDIT: Misschien een hele stomme vraag, maar waar moet je die download plaatsen? In welke map Ben even de weg kwijt met de downloads; mijn computerbeeldscherm staat er al vol van, hihi
Dubbelklikken op het uitgepakte bestand (dus de .sims3pack) is genoeg
En ik vind dit ook een erg toffe wedstrijd, ik had er aan meegedaan als ik nu niet in Spanje zat en geen teamlid was. Houd van de kerst
Oke, erg bedankt!
Ontopic: Ik hoop vandaag of morgen al te kunnen beginnen!
EDIT: Nog een vraag: Waar kun je die kerstboom in de catalogus vinden? Ik wist het, maar ik kan hem nu nergens meer vinden! (Ja, ik heb hem gedownload )
Nina schreef:Haha. Tja dat is de wedstrijd Probeer er wat leuks van te maken Je kunt ook nog andere dingen plaatjes naast de kraampjes, gebruik je fantasie
Oh en de bedoeling is om dus ook gewoon in dit formum de foto's te oploaden?
Ik ben een beginner hier op het forum dus weet nog niet zo goed hoe het werkt... haha
Fienpien schreef:Oh en de bedoeling is om dus ook gewoon in dit formum de foto's te oploaden?
Ik ben een beginner hier op het forum dus weet nog niet zo goed hoe het werkt... haha
Yup, volgensmij wel
En ik ben al bezig met de foto's!
Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 18 dec 2010, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben al een heel eind met mijn markt. Ik hoef nog maar 2 kraampjes te vullen! O ja, en de omgeving... en de kerstboom... en eh... oké, ik ben dus nog niet zo ver.