Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kan ik nu het beste foto's maken.
En in welke modus is het het mooist zonder storende onderdelen in beeld, bouwmodus, koopmodus of juist stad bewerken??
Ik wil wel meedoen, maar is het ook mogelijk om het op weebly te doen? Ik kan totaal niet overweg met die photoshop dingensen en powerpoint etc. Dan laat ik wel duidelijk zien dat het voor deze wedstrijd is, met de opdrachten erbij etc. ! Maar als dat mag, dan ben ik graag van de partij!
Nou hier is mijn huisje dan hoor!!!
Er ontbreekt nog een foto met de kavelwaarde, maar ik krijg dat niet voor elkaar....
Hoe doe ik dat??? Dan kan ik die er zo nog bij zetten....
Hahahah! Maar, ik denk niet dat het me gaat lukken. Dat heb ik altijd, ik ben razend enthousiast over een wedstrijd en dan wil ik héél graag meedoen maar dan komt het er niet van. Ik wil het wel, maar het lukt dan niet zeg maar... Dus misschien is het beter als je me uitschrijft? Ik wil de wedstrijd niet ophouden door mijn latigheid.
Tuurlijk kan je het, en je hebt nog laaaaaaaaang zat!!
Je hebt tot ongeveer 30 november ofzo... Dan pas komt de volgende opdracht Als je dan niet klaar bent, weetikhetniet.
Ik had er niet bij nagedacht dat ik ook een collage moet maken etc. En daar ben ik superrrrrrrrrr slecht in. En ik kan nou ook niet echt mooie huizen bouwen... Maar ik wil het wel proberen hoor! Laat me er dan maar in staan. (:
Hier mijn huisje.. hoop dat jullie het wat vinden.
Heb helaas geen foto van het budget, omdat me sims heel traag werd van alle downloads die ik had gedownload. dus had ze eruit gegooit en vergeten dat ik daar nog een foto van moest maken, maar ik weet bijna zeker dat de prijs van het huisje rond de 32.000 lag. dus nog net onder het budget.
Hoop dat het niet heel erg is..
Voorkant.
Woonkamer met open keuken.
nog een keer maar vanuit een andere hoek.
Eetstoel.
bovenverdieping met computer/leeshoek.
Slaapruimte ouders.
Babykamer.
Mooi uitzicht op zee.
Tuin met terras en zandbak voor de toekomste baby.
Ik weet niet of ik het voor vandaag red... Misschien wel, misschien niet. Ik weet het niet... We vieren de verjaardag van mijn zus. Dus zou de inleverdatum verplaatst kunnen worden naar morgen, of naar dinsdag?