Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

63 berichten • Pagina 3 van 4

Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hierbij mijn huis:

De totale kosten zijn 124.642,00

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb het huis heel open gehouden zodat de ruimtes nog groter lijker als ze al zijn. Vanuit de hal kom je in een ruimte die nu gebruikt wordt als kantoor en hier kan Inge ook genieten van het uitzicht.

Afbeelding

De keuken is een grote open ruimte. Op de muren ziet een bloemetjes behang in de favoriete kleur van Inge: Oranje!

Afbeelding

De woonkamer en de keuken lopen in elkaar over. Hier heb ik een combinatie gemaakt van de favorieten van Inge, oranje, grijs, bloemen en koeienvlekken. Een natuurlijk net als in de rest van het huis een mooie lichte houten vloer.

Afbeelding

De logeerkamer heeft een fantastisch uitzicht! Ook is hier een leesplek zodat haar gasten ook wat privacy hebben als ze dat willen.

Afbeelding

De badkamer is net als de rest van het huis helemaal hip! Het is behoorlijk fel maar aangezien Inge van oranje houdt kan dat wel!

Afbeelding

Doordat het huis maar aan 1 kant mooie ramen heeft heb ik in haar slaapkamer iets anders verzonnen. Ik heb ramen geplaatst van haar slaapkamer naar de woonkamer. Hierdoor komt er toch veel licht binnen en heeft ze toch het idee dat ze naar buiten kan kijken. Doordat er gordijnen voor hangen kan ze er ook voor kiezen om het af te sluiten.

Afbeelding

In het atelier komt haar favoriete kleur weer terug, Oranje! Deze keer in ruitjes motief.
Hier heeft ze alle ruimte om te schilderen.

Afbeelding

Omdat Inge alleen is heeft ze genoeg aan 1 auto en dus 1 parkeerplaats in de garage. Maar aangezien ze kunstenaar is kan ze deze ruimte goed gebruiken als opslag voor haar schilder spullen.

Afbeelding

Het lijkt net of dit huis geen grote tuin heeft maar door alle mogelijke ruimte te gebruiken is het toch gelukt om er een geheel van te maken.
De tuin boven heeft een grote fontein, hier kan Inge ook schilderen. Beneden zijn er verschillende hoekjes waar ze kan zitten. Ook heeft ze een zwembad en kan ze lekker met vrienden barbecuen.

De downloads die ik gebruikt heb komen allemaal van thesimsresource.

Dit is mijn huis. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


:wub

Laatst gewijzigd door Nathalie88 op di 01 jun 2010, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Mooi huis!

We wachten nog op Crazycuddle en Docdream. Ik heb alleen een probleempje (niet echt een hele grote hoor ;-) ). Ik heb aangegeven dat het inleveren morgen tot 15:00 is, maar dan kan ik echt niet op de pc. Ik ben heel de middag op de tennisbaan :D Dus ik verleng het tot 19:00. Daarna kunnen jullie stemmen.
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hey allemaal,

Ondanks mijn goede voornemen ben ik toch weer een van de laatste. Ik hoop dat jullie mijn huis mooi vinden en als jullie nog tips hebben willen jullie me dan een PM sturen? Ik vond deze opdracht namelijk heel erg moeilijk dus alle tips zijn welkom.

Dit is mijn huis.

De voorkant met tuin. Let op het paadje links, dat gaat naar het mooie zwembad. In de garage staat een stationwagen, zodat ze voldoende ruimte heeft om haar schilderijen in op te bergen.
Afbeelding

Dit is de achterkant. Let op het kronkelende trapje dat naar het zwembad gaat. Inge kan hier lekker relaxen en schilderen.
Afbeelding

Dit is nog een foto van de achterkant. Dit laat het gezellige zitje op het balkon zien. Hier kan Inge ook wat lekkere hamburgers klaarmaken. Aan het eind van het balkon staat een telescoop, hiermee kan Inge inspiratie opdoen voor haar schilderijen.
Afbeelding

Hier zie je een overview van de ruime keuken/woonkamer. Er zijn verschillende hoekjes waar Inge lekker wat kan lezen of werken.
Afbeelding

Nog twee shots uit de woonkamer/keuken.
Afbeelding

Afbeelding


Dit zijn twee foto's van de slaapkamers. In beide kamers staan veel planten om het gevoel van buiten binnen te brengen.
Afbeelding

Afbeelding

Dit is een foto van de badkamer.
Afbeelding

En als laatst een foto van het atelier. Hier kan Inge haar creativiteit de vrije loop laten.
Afbeelding

Ik hoop dat jullie het mooi vinden. En zoja??? STEM OP MIJ
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon

Weergave- en sorteeropties

Gesloten