Nou, alvast veel plezier! Ik zal kijken, wat ik kan regelen... Ook metde andere kandidaten enzzo. Dus vraagje voor hun:
@Iedereen; Als ik jullie morgen de opdracht geef, dan hebben jullie tot volgende week dinsdag de tijd. Maar, om niet achter te lopen op 'Schema' moeten jullie de 2e opdracht gelijk die zondag iinleveren! Voor 15:00.
Ik hoop dat dat duidelijk is, en als er iemand eevraag heeft hoor ik het graag!
Tsja, aan die tentamens valt niks te veranderen, dus ligt het probleem hier dat was een rare zin, maar kan je 1 keer in de week een half uur, of een uur aan de opdracht besteden? Anders zou je niet meer mee kunnen doen, en dat is heel jammer! ik hoop dat je er iets op kan vinden, anders moeten we het ff anders oplossen!
Ik zet de opdracht erop! En voor de duidelijkheid. De uiterste inleverdatum is Dinsdag 23 Maart. Vanwege de vakantie van Spiderlady13. Veel plezier! En succes met de opdracht allemaal!
2. 2 Modellen moeten hun inschrijvingspapieren nog even regelen. We willen de kans niet aan hun neus voorbij laten gaan, dus geven we er nog even de gelegenheid voor. De modellen van AnsjJ2 en Vampsessed moeten vóór vrijdag 19 maart om 15:00 ingeleverd zijn.
3. De modellen staan nog niet helemaal goed in de opdrachten post... Zie pag. 1 3e post... Wegens feestelijke omstandigheden. Ik regel het zo snel mogelijk...
Ik hoop dat jullie nog veel plezier zullen hebben in deze 'wedstrijd'.
Vampsessed schreef:Voila ! Hier is mijn simmie dan !
- Naam: Scarlett Stewart
- Leeftijd: 21
- Hobby's: Gitaar spelen, Zingen, Shoppen...
- De reden waarom je mee wil doen: In mijn vroegere jaren werd ik altijd gepest op school omdat ik dik ben, maar 1 ding weten ze nog niet ! Ik heb meer lef dan zij allemaal bij elkaar ! Ik wil bewijzen dat ik geen watje ben die zich zomaar laat kleineren door anderen ! Ik ben namelijk 'a BIG girl'.
- Kledingstijl: Jeans, Stoer, sportief...
Halloo? Mijn sim was de eerste die ingeleverd werd?
Zie p.2
Jaaaa ik heb het best wel druk... Maar ik probeer alles van het weekend op te lossen... En voor de een is de opdracht makkelijker dan de ander. Dat ligt er dan ook nog eens aan of je je idee makkelijk of moeilijk maakt. Maar ik hoop dag de opdracht bij jullie allemaal goed gaat... Ik dacht dat ie redelijk simpel was, maarja. Suc6.
O, maar de opdracht op zichzelf is idd niet moeilijk hoor, ik maak het mezelf alleen lastig, door het onderwerp dat ik heb gekozen Maar ik krijg het op tijd af hoor, was gisteren een beetje aan het mopperen, omdat het niet helemaal lukte, sorry
!!HERINNERING!!
De opdracht moet morgen ingeleverd zijn, voor 15:00. Dan ga ik in druk overleg, met mezelf En dan, om rond 6 uur zet ik de uitslag erop. Sorry, deze keer kan het even niet eerder, ik moet ergens heen.Nou groetjes, van mij.