Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

468 berichten • Pagina 18 van 24

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Afbeelding
James en Annelore besloten leuk te doen en met z'n tweeen uit eten te gaan. Het begon gezellig...

Afbeelding
"Wat willen jullie bestellen?" vroeg de o zo vriendelijke ober.

Afbeelding
Maar hier ging het dus fout. De o zo vriendelijke ober liet eten op James vallen. Zucht. --'

Afbeelding
Daarna kwam deze dame langs en James was veel te geinteresseerd in haar. "JAMES!"

Afbeelding
En toen liep een van Annelores heksenvrienden naar binnen en die werd kwaad, omdat Annelore met James zoende. Wist zij veel dat die vriendin haar leuk vond?!

Afbeelding
Uiteindelijk gingen ze naar een ander restaurant. Daar stond een of ander raar mens James aan te staren.

Afbeelding
Die ging uiteindelijk weg en toen konden ze ons eten bestellen.

Afbeelding
Hij liet het niet vallen ^^

Afbeelding
Afbeelding
Eetfoto's. :D

Afbeelding
En na het toetje gingen ze naar huis.

Afbeelding
En Annelore wilde de taart van het restaurant namaken. Het lukte nog ook! En toen kreeg Annelore een idee..
Caitlin
Groentehakker Groentehakker

ik doe ook nog mee! :)

kleine up..
ik vergeet steeds screens te maken xD heb voor deze uitdaging ook eigenlijk nooit screens gemaakt.. en dan moet ik nu al 12 uur lang er steeds aan denken.. wordt vermoeiend haha

Paige moest werken dus bleef Ray achter met Aimy, nu moest hij de bedden opmaken en Aimy eten geven.. ze had de stoel nu zo vies gemaakt dat hij die ook moest schoonmaken..
Afbeelding
Afbeelding
beauvb
Podium hulp Podium hulp

update

Angel: ik voel me echt veilig bij Brandon niet aleen omdat hij politie agent is maar omdat hij zo trouw is net een hondje die zegt ik blijf altijd bij wat er ook gebeurt en zijn ogen zijn zo ontspannend ik krijg echt de vlinders in mijn buik van hem
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie