Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 16 van 25

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 7 on

(Uur update, 8 uur):

Afbeelding
Luna leert in de laatste dagen dat ze thuis is de kleine Florine lopen. Ze staat nog wel een beetje wankel op haar voetjes maar het gaat toch stukken sneller dan kruipen!

Afbeelding
Kyle moet om promotie te maken donaties werven bij rijke buurtleden, en laat Barrington nu net een überrijke profatleet en vriend van hem zijn. $5000 in de pocket!

Afbeelding
Ook moet er een vrijgezellenavondje gehouden worden nu de bruiloft nadert. In de plaatselijke kroeg met wat gesjoel, gedans en een onverwachte dame. Maar hij laat het niet uit de hand lopen dat kan natuurlijk niet als aanstaande burgemeester!

Afbeelding
Maar ja, dat Kyle dat niet doet, betekent niet dat zijn vrienden hem het leven niet zuur of moet ik zeggen zoet, willen maken.

Afbeelding
En dat terwijl Luna nietsvermoedend kookt en gitaar speelt terwijlde kleine Florie haar muzikale talenten ontpopt. Ze heeft een beetje van haar moeders stadsbloed meegekregen en ik vraag me dan ook af of dat ze een grote ster zal worden of niet. Het is al ochtend als Kyle weer thuis komt. Oeps...

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik zit nu week 3, dag 2 :3

Afbeelding
Bom Park kwam jammer genoeg te overlijden

Afbeelding
waardoor Hyun-Ae ook gedwongen was ontslag te nemen om voor Jin Ho te zorgen

Afbeelding
een graf werd in de tuin geplaatst waar Bom kon rusten

Afbeelding
Hyun-Ae wilde nu een make-over, ze wilde van haar lichtblonde haarkleur af en verfde het rood

Afbeelding
ook kocht ze nieuwe kleren

Afbeelding
ze verfde wat

Afbeelding
en vertroetelde Peanuts, omdat haar oudste en liefste baasje was overleden
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Afbeelding
'Gatver, ik heb vandaag toch zo'n vieze maaltijd gegeten dat ik hem er meteen weer uitgooide. Vast niet één van mijn meesterwerkjes!'
Afbeelding
'En nog steeds moet ik door die stethoscoop kijken en de mensen begluren. Mijn rimpels zijn toch niet te zichtbaar hè?'
Afbeelding
'Michelle is nog steeds bezig met haar gewicht. In tegenstelling tot haar zusje Jaimee. Ik denk dat ik Michelle maar als heir kies. Ze heeft toch al een vriendje.'
Afbeelding
'Ik zag deze luchtballon en ik moést even een foto schieten!'
Afbeelding
'"Oh, ben jij een lief wasbeertje? Ben jij een lief wasbeertje? Kom maar bij Nadia"'
Afbeelding
'"AUW!", hij beet in mijn vinger. Vuil rotbeest!
Afbeelding
'Kijk toch eens hoe hoog ik het al geschopt heb. Ik wordt binnenkort het schoolhoofd!'
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

En toen liep je Sims vast. Vervloek mij met mijn veel te weinige opslaan. Nu heb ik er ook geen zin meer in ook niet, het kind was net geboren of zo. Bluh.

Veel succes jullie allemaal nog! Ik ga nu wel even een livestream kijken of zo :( Het was zo'n leuke familie aan het worden en ik was net bezig met de bruiloft, aaaargh!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie