Oke mensen, laat de vreugde naar je toe komen, want hier ben ik, Annelore Heuvels de aardige heks!

Haar 'lieve' vriendin Petra was er ook en ze gingen helemaal 'los'. Ik denk niet dat James dit echt leuk vindt. Kuch.

"Oke wat heb jij met jezelf gedaan? Goed zijn, geen sprake van! Ik tover je wel weer om en deze keer ga je het leuk vinden muwhahaa!"

"Ow yeah, ok je hebt gelijk Petra! Ik voel me slecht en ik heb zin om ook slecht te doen MUWHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA!" "Oke, rustig Anne, je kan het ook overdrijven. Zucht..."

"Maar maar maar ik heb wel hele cuwle cadeaus voor je dus neem ze maar aan. Lekker veel ingredienten om eens te voelen hoe het is om gemeen te zijn voordat je weer goed gaat worden. Kuch." "Oh yeah, thanks buddy! Ik ga ze eens laten zien hoe gemeen ik kan zijn, MUWHAHA."

Oke, eerst even een slachtoffer uitzoeken, gheheheee. Ik voel me nu al slecht! Zucht, Annelore draait nogal door.

Oke, slachtoffer gevonden, nu even toveren en zien wat er gebeurd!

Ahahaha, oke, dit is geniaal! Kijk, die oude dame wordt achtervolgd door bijen! En ze kan niet eens hard rennen, ooh dit is geweldig!

Oke genoeg, ik ga maar eens naar huis voordat mijn man zeurt. ^^

"Vrouw waar was jij! Je zet wel helemaal ons huwelijk op het spel, straks kan ik je niet meer vertrouwen! En die look, afschuwelijk! Nu zet je onze reputatie ook nog op het spel!" "Jeez, kalm aan, ik zal je de slechtheid van mijn nieuwe bestaan wel even laten voelen. Zucht."

"Voel mijn slechtheid, vergeet geluk, wordt gemeen, want het brengt je van je stuk! Simmus Associalo!" MUWHAHAHAHAAHAHAHA.

Oyay, de kinderen zijn jarig! Nouvelle is opgegroeid tot een kind. :33

En onze Roos groeide op tot een prachtige en vooral slimme tiener.

Dat betekent dat ze mag studeren. Bye Roos! We gaan je wel missen, maar dit betekent ook...

Nieuwe baby's! Een stapje dichterbij onze tien kinderen. ^^
---------------

Dit is hun stamboom, btw. ^^